Zašto su mnoge države počele kupovati zlato puno prije korona virusa
Zlatna groznica se nastavila posljednjih tjedana, što je vodeći pokazatelj zabrinjavajućeg vremena koje je pred nama. ...
Pauk i kako ga se riješiti
Ako ih se želite riješiti nemojte im nauditi, ali ni sebe i svoje izložiti opasnim kemikalijama. ...
Vinari Zagrebačke županije očekuju turiste
Snimljen video kao poticaj turističkom obilasku vinara Zagrebačke županije ...
Anketa


NALAZITE SE U
Deset milijuna kuna za dodatne marketinške i PR aktivnosti
Objavljeno: 26.02.2019. 15:02  
Održana 49. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice
Održana 49. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice

Capelli i Staničić 

Za marketinške i PR aktivnosti u inozemstvu preraspodjelom je osigurano deset milijuna kuna, odlučeno je tako na 49. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice kojoj su uz članove prisustvovali ministar i predsjednik HTZ-a Gari Cappelli te direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Novac će se usmjeriti u organizaciju promotivnih aktivnosti i događanja, oglašavanje u medijima, marketinške projekte s domaćim i inozemnim turoperatorima i agencijama te radionice, edukacije i prezentacije s buyerima u zemlji i inozemstvu, i to na 16 emitivnih tržišta: Njemačke, Velike Britanije, Austrije i Švicarske, Italije, Francuske, Švedske i Norveške, Nizozemske i Belgije, Poljske, Rusije i Ukrajine, Mađarske, Češke i Slovenije.

Ministar turizma Gari Cappelli najavio je i skorašnji uskoro u Slavoniji održati radni sastanak svih ključnih dionika turističkog sustava u Slavoniji pred glavni dio turističke 2019. godine.

 

Tijekom sjednice iznesene su informacije o trenutnom stanju na emitivnim tržištima s naglaskom na Sloveniju, Italiju i Njemačku budući da su sjednici prisustvovali direktori HTZ-ovih predstavništava.

Direktorica Predstavništva HTZ-a u Sloveniji Metka Bradetić prenijela je kako su najave sa slovenskog tržišta dobre te da se stalno radi na inovativnim promotivnim aktivnostima s posebnim naglaskom na promociju Slavonije i zdravstvenog turizma. 

Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji rekla je kako je godina počela aktivno. „Nužno je pratiti stanje na tržištu i u skladu s time reagirati posebnim kampanjama, no ključno za našu zemlju po pitanju PR aktivnosti je biti što prepoznatljiviji i aktivniji što ćemo u skladu s programom rada i odrađivati", rekla je Vukelić, dok je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj rekao kako su najave s tržišta dobre budući da Nijemci cijene Hrvatsku kao turističko odredište te da najintenzivniji dio bukiranja tek predstoji.

 

Pokazatelji o turističkih dolascima i noćenjima od početka godine su dobri, bilježi se blagi trend rasta prometa pa je tako do 25. veljače u sustavu e-Visitor prijavljeno 456 tisuća dolazaka što je rast od osam posto te je ostvareno 1,2 milijuna noćenja, što je tri posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Također, tijekom siječnja, najveći rast broja dolazaka i noćenja bilježe tržišta Finske, Belgije i Švedske, a potom slijede Nizozemska, Ukrajina, Poljska, Slovenija, UK te daleka tržišta NR Kine, SAD-a i Kanade. 

  isprintaj članak