Odjeća za pustolovna putovanja
Prirodna vlakna poput svile i vune, koliko god mislili da su otporna, neće izdržati pustolovna putovanja. ...
Pospremanje u svrhu zdravlja
Ovi kišoviti jesenski dani, kada nam se ne izlazi na dosadnu jesenku kišu, najbolji su za čišćenje od stvari koje obično zanemarujemo. ...
Prigodna poštanska marka “350 godina Sveučilišta u Zagrebu”
Od 1874. ukupno je više od pola milijuna studenata završilo studij na Sveučilištu u Zagrebu, a danas je po veličini među 15 najvećih sveučilišta u Europi. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Deset milijuna kuna za dodatne marketinške i PR aktivnosti
Objavljeno: 26.02.2019. 15:02  
Održana 49. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice
Održana 49. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice

Capelli i Staničić 

Za marketinške i PR aktivnosti u inozemstvu preraspodjelom je osigurano deset milijuna kuna, odlučeno je tako na 49. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice kojoj su uz članove prisustvovali ministar i predsjednik HTZ-a Gari Cappelli te direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Novac će se usmjeriti u organizaciju promotivnih aktivnosti i događanja, oglašavanje u medijima, marketinške projekte s domaćim i inozemnim turoperatorima i agencijama te radionice, edukacije i prezentacije s buyerima u zemlji i inozemstvu, i to na 16 emitivnih tržišta: Njemačke, Velike Britanije, Austrije i Švicarske, Italije, Francuske, Švedske i Norveške, Nizozemske i Belgije, Poljske, Rusije i Ukrajine, Mađarske, Češke i Slovenije.

Ministar turizma Gari Cappelli najavio je i skorašnji uskoro u Slavoniji održati radni sastanak svih ključnih dionika turističkog sustava u Slavoniji pred glavni dio turističke 2019. godine.

 

Tijekom sjednice iznesene su informacije o trenutnom stanju na emitivnim tržištima s naglaskom na Sloveniju, Italiju i Njemačku budući da su sjednici prisustvovali direktori HTZ-ovih predstavništava.

Direktorica Predstavništva HTZ-a u Sloveniji Metka Bradetić prenijela je kako su najave sa slovenskog tržišta dobre te da se stalno radi na inovativnim promotivnim aktivnostima s posebnim naglaskom na promociju Slavonije i zdravstvenog turizma. 

Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji rekla je kako je godina počela aktivno. „Nužno je pratiti stanje na tržištu i u skladu s time reagirati posebnim kampanjama, no ključno za našu zemlju po pitanju PR aktivnosti je biti što prepoznatljiviji i aktivniji što ćemo u skladu s programom rada i odrađivati", rekla je Vukelić, dok je Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj rekao kako su najave s tržišta dobre budući da Nijemci cijene Hrvatsku kao turističko odredište te da najintenzivniji dio bukiranja tek predstoji.

 

Pokazatelji o turističkih dolascima i noćenjima od početka godine su dobri, bilježi se blagi trend rasta prometa pa je tako do 25. veljače u sustavu e-Visitor prijavljeno 456 tisuća dolazaka što je rast od osam posto te je ostvareno 1,2 milijuna noćenja, što je tri posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Također, tijekom siječnja, najveći rast broja dolazaka i noćenja bilježe tržišta Finske, Belgije i Švedske, a potom slijede Nizozemska, Ukrajina, Poljska, Slovenija, UK te daleka tržišta NR Kine, SAD-a i Kanade. 

  isprintaj članak