Svjetski dan krastavaca

Ovogodišnji Svjetski dan krastavaca prigodno je obilježen i proslavljen otvaranjem tajnih vrata zagrebačke Vile Werner Među gostima bile sui DJ Bizzo Bodega, mo ...
Trovanje računom iz dućana
Bisfenol A može utjecati na hormonski povezane metaboličke procese u tijelu i izazvati dijabetes i debljinu, te smanjuje plodnost i nepovoljno utječe na razvoj ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Odabrani direktor Predstavništva HTZ-a u Seulu i voditeljica ispostave HTZ-a u Los Angelesu
Objavljeno: 20.05.2019. 20:48  
Održana 51. sjednica Turističkog vijeća
Održana 51. sjednica Turističkog vijeća

Na upravo održanoj 51. sjednici Turističkog vijeća donesene su odluke o dodijeli potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima i potpora programima destinacijskih menadžment kompanija; imenovan je direktor predstavništava HTZ-a u Južnoj Koreji sa sjedištem u Seulu te voditeljica ispostave HTZ-a u SAD-u sa sjedištem u Los Angelesu. Donesena je i odluka o odabiru medijskih agencija za suradnju u 2019. godini.

U cilju još bolje promocije hrvatske turističke ponude na dalekim tržištima, uz nedavno otvoren ured Hrvatske turističke zajednice u Šangaju, uspostavlja se predstavništvo u Seulu te ispostava u Los Angelesu. Na mjesto direktora novog predstavništva u Južnoj Koreji sa sjedištem u Seulu Turističko vijeće danas je imenovalo Zorana Horvata, osnivača i predsjednika Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba koji je tijekom svoje profesionalne karijere radio, između ostalog, u Agenciji za promicanje izvoza i ulaganja Zagreb gdje je predstavljao ulagačke projekate iz sektora industrije i turizma u RH investitorima iz Republike Koreje, a tijekom rada na mjestu direktora predstavništva Samsung Corporationa u Zagrebu bio je zadužen za izvoz proizvoda i usluga hrvatskih kompanija na tržište Republike Koreje i posredništvo u ostvarenju korejskih ulaganja u turističkom sektoru u Hrvatskoj. 

Dugogodišnja direktorica Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske dr.sc. Iva Bahunek izabrana je za voditeljicu ispostave Hrvatske turističke zajednice u SAD-u sa sjedištem u Los Angelesu. Prije preuzimanja funkcije direktorice UPUHH-a Bahunek je do 2010. godine radila kao partner konzultantske tvrtke Kompozit specijalizirane za pružanje usluga u traženju vodećih kadrova i konzalting o ljudskom kapitalu. 

„Dodjela novčanih potpora za turističke zajednice na nerazvijenim područjima, odnosno za programe destinacijskih menadžment kompanija dio su naših aktivnosti radi unapređenja i jačanja ukupne turističke ponude s naglaskom na razdoblja pred- i posezone", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Za programe i projekte na turistički nerazvijenim područjima Turističko vijeće je na danas održanoj sjednici odobrilo potporu za 135 programa i projekta od čega 108 programa/projekata lokalnih turističkih zajednica i 27 programa/projekata turističkih zajednica županija u ukupnom iznosu od 3,951.083 kuna. Programe i projekte županijskih turističkih zajednica vrednovala je Hrvatska turistička zajednica, a iznos odobrene potpore po pojedinom programu/projektu iznosi najviše do 80 posto ukupnih opravdanih/prihvatljivih troškova. Programi i projekti lokalnih turističkih zajednica kandidirali su se nadležnim županijskim turističkim zajednicama koje su pregledavale i vrednovala kandidature te su na konačno odobrenje dostavile HTZ-u popis programa i projekata, a HTZ je donio odluku o dodjeli sredstava i predložio ih Turističkom vijeću na usvajanje. 

Ukupno 1,970.000 kuna potpore dodijeljeno je Odlukom o dodjeli bespovratnih sredstava potpore za 36 programa destinacijskih menadžment kompanija. Uvjeti za odabir projekata koje su kandidirale destinacijske menadžment tvrtke uključivali su inovativnost paket aranžmana, uključivanje neiskorištenih turističkih mogućnosti, značaj kandidiranog programa u jačanju ugleda Hrvatske kao odredišta turizma posebnih interesa, usklađenost programa sa Strategijom razvoja turizma Republike Hrvatske i uključivanje turistički nerazvijenih područja. Osim toga, većom su se ocjenom bodovali programi koji će biti ostvareni u pred- i posezoni te oni koji traju više od sedam dana, a sve u cilju osnaživanja turističkog prometa izvan vršnih mjeseci turističke sezone i produženju razdoblja boravka turista što su jedni od ključnih ciljeva daljnjeg razvoja Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije i povećanja turističke potrošnje. 

Turističko vijeće donijelo je i odluku o odabiru pet medijskih agencija koje će provoditi kampanje HTZ-a u 2019. godini. Odabrana agencija na tržištu Rusije, Ukrajine, Švedske, Norveške i Francuske je MC Group, MediaCom provodit će marketinške aktivnosti na tržištu Švicarske, Poljske i Mađarske, Real Grupa na tržištu Njemačke, Velike Britanije i Austrije; Aviareps za tržište Nizozemske, Belgije i Češke te Pro Media Group za tržište Italije. Aktivnosti oglašavanja na navedenim emitivnim tržištima provesti će se sukladno terminima iz godišnjeg plana rada i media planovima te će se dodatno usuglasiti s direktorima predstavništva HTZ-a za pojedino emitivno tržište. 

 


  isprintaj članak