Mjesec na dan rođenja utječe na naše osobine
Ukoliko ste rpđeni u vrijeme punog Mjeseca potpuno ste drugačiji od osoba rođenih u doba polumjeseca. ...
Bosch započinje sezonu grijanja novim rap videozapisom
IFA 2019.: sezona počinje uz pametni i povezani sustav grijanja EasyControl ...
Mirovinu prima već 68 godina!
Više od 500 građana Srbije prima mirovinu duže od pola stoljeća! ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Predstavljen je prijedlog javnog natječaja o odabiru medijske agencije
Objavljeno: 28.06.2019. 16:03  
Održana 52. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice
Održana 52. sjednica Turističkog vijeća  Hrvatske turističke zajednice

Na upravo održanoj 52. sjednici Turističkog vijeća donesene su odluke o suradnji s Ministarstvom unutarnjih poslova u okviru projekta „Sigurna turistička sezona 2019." te je predstavljen prijedlog natječaja o odabiru medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana, a direktori predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji i Kini podnijeli su izvještaj o stanju bookinga i očekivanjima s navedenih emitivnih tržišta.

„Za Hrvatsku iznimno važna tržišta Kine i Velike Britanije bilježe odlične rezultate, a vjerujem kako ćemo ove godine u kojoj obilježavamo Hrvatsko-kinesku godinu kulture i turizma, dodatno produbiti turističku suradnju s Kinom. U posljednje dvije godine s kineskog tržišta bilježimo čak 83 posto veći broj noćenja dok je iz Velike Britanije broj noćenja povećan za 14 posto u razdoblju predsezone. Ovi rezultati dokaz su inovativnih, kvalitetno osmišljenih i dobro usmjerenih promotivnih aktivnosti na emitivnim tržištima i pokazuju da se krećemo u željenom smjeru, ostvarujemo zacrtane ciljeve i očekivanja te pozicioniramo Hrvatsku kao globalno prepoznatljivo, turističko perspektivno turističko odredište" - istaknuo je ministar turizma Gari Cappelli

 

Sigurnost je jedan od osnovnih preduvjeta uspješnog odvijanja turističke djelatnosti stoga Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma i ove godine nastavljaju suradnju s Ministarstvom unutarnjih poslova RH na provedbi projekta „Sigurna turistička sezona" u sklopu kojega u hrvatskim odredištima boravi više od 100 inozemnih policajaca iz 21 policijske organizacije iz Europske unije, regije, Kine i Južne Koreje. Policijske organizacije iz SAD-a i Nizozemske iskazale spremnost za sudjelovanjem u tom projektu.

Projekt „Sigurna turistička sezona" pokrenut još 2006. godine ove godine održava se 13. godinu zaredom s ciljem postizanja visoke sigurnosti građana i turista koji tijekom turističke sezone borave u Republici Hrvatskoj. 

 

Na današnjoj sjednici Turističkog vijeća predstavljen je prijedlog javnog natječaja o odabiru medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti Hrvatske turističke zajednice na inozemnim tržištima u 2020. godini. Temelj prijedloga je Strateški marketinški plan hrvatskog turizma (SMPHT) za razdoblje od 2014. do 2020. godine te su u skladu s time glavne smjernice za budućeg izvršitelja daljnje jačanje snage hrvatskog brenda, povećanje turističkog prometa u razdobljima izvan ljetnih mjeseci te povećanje prosječne potrošnje po gostu s naglaskom na razvoj posebnih oblika turizma, odnosno kvalitetniju promociju turističkih proizvoda kao što su zdravstveni, kulturni, vinski i gastroturizam, cikloturizam, sportski turizam itd.

  isprintaj članak