Najčistiji zrak na svijetu
Znanstvenici su uvjereni da su pronašli najčistiji zrak koji uopće nije onečišćen ljudskim djelovanjem. ...
Znate li išta o kopačima zlata?

Garimpeiro (rudar - kopač) u Brazilu ili Mozambiku, galamsey u Gani ili rudari nindže u Mongoliji često su okosnica lokalnih gospodarstava. ...
Zašto su mnoge države počele kupovati zlato puno prije korona virusa
Zlatna groznica se nastavila posljednjih tjedana, što je vodeći pokazatelj zabrinjavajućeg vremena koje je pred nama. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Objavljeno: 26.11.2019. 22:08  
Održana je 57. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice
Održana je 57. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice<br>

U Ministarstvu turizma održana je 57. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovima Vijeća predstavljeni godišnji program rada i financijski plan Hrvatske turističke zajednice za 2020. godinu te plan aktivnosti predstavništva HTZ-a za 2020. godinu.

U njemu su prikazani mogućnosti Hrvatske na turističkom tržištu pri čemu su istaknute tri ključne stvari za ulaganja: jačanje nacionalnog brenda, poticanje pred- i posezonskog prometa te veće turističke potrošnje. Temeljem novih zakonskih odredbi koje stupaju na snagu 1. siječnja 2020. godine, a tiče se turističkih zajednica i njihovih novih zadaća, predviđeno je i raspisivanje javnih natječaja za udružene turističke zajednice te za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent. 

„Novac će biti dodjeljivaniz Fonda za udružene turističke zajednice i Fonda za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent pod određenim uvjetima za aktivnosti koje će odrediti naš Pravilnik, a odluku o izboru projekata te o visini potpora donijet će Turističko vijeće HTZ-a. Vjerujem kako će stupanjem na snagu novih zakona u 2020. godini turističkea odredišta uvidjeti prednosti udruživanja kroz dodjelu dodatnog novca za udružene turističke zajednice iz čega bi trebali proizaći i brojni sinergijski učinci ne samo u kvaliteti tržišnog nastupa cijelog turističkog područja, već će se osigurati i prijeko potrebna troškovna učinkovitost u promidžbi i provedbi projekata. Jedan od najvećih naglasaka novog sustava stavljen je na poticanje udruživanja odredišta koje zajedničkim djelovanjem imaju mogućnost puno kvalitetnijeg položaja na tržištu i razvoja projekata koji će potaknuti cjelokupni gospodarski razvoj", istaknuo je Gari Cappelli, ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice.

S obzirom da su sajmovi izuzetno važan dio marketinških aktivnosti većine vrsta poslovanja, od najvećih multinacionalnih hotelskih poduzeća do malih obiteljskih tvrtki, godišnjim programom rada HTZ-a za 2020. predviđeno je sudjelovanje na 13 općih turističkih sajmova, dva kamping i dva nautička sajma. S ciljem podizanja razine kvalitete i promocije u najzastupljenijem obliku smještajne turističke ponude na području Republike Hrvatske, u 2020. HTZ će zajedno s regionalnim turističkim zajednicama pokrenuti projekt brendiranja i labelinga privatnog smještaja radi što kvalitetnijeg smještanja na tržištu.

„Imamo odličan odaziv sustava turističkih zajednica na Javni poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. godini kojeg smo objavili u kolovozu ove godine i putem kojeg je Turističko vijeće odobrilo novac za provedbu ključnih promotivnih kampanja i suradnju s partnerima, većinom zračnim prijevoznicima. Također, u suradnji s turističkim zajednicama županija uspješno smo proveli i Javni poziv za udruženo oglašavanje u kampanjama javnog i privatnog sektora u 2020. godini, a putem ova dva programa odobreno je gotovo 60 milijuna kuna za provedbu prijavljenih projekata i suradnji", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako su odabrane i agencije za provedbu marketinških i PR aktivnosti na emitivnim tržištima, kao i tekst Javnog poziva za Top događanja.

U sklopu prijedloga godišnjeg programa rada prvi puta su razrađene i ključne aktivnosti predstavništva HTZ-a u Koreji. U sklopu programa za korejsko tržište za iduću godinu planiran je nastup na sajmovima Seoul International Tourism Industry Fair u lipnju, te Busan International Travel Fair u rujnu 2020. godine. Teme koje će biti u naglašene za tržište Koreje u 2020. godini su: brendiranje Hrvatske kao gastronomskog odredišta, srednjovjekovni festivali, zdravstveni, ekološki, kongresni te kulturni turizam s posebnim naglasnom na promociju događanja Rijeka – europska prijestolnica kulture. 

  isprintaj članak