Pandemija prijeti glađu u zemljama koje se oslanjaju na uvoz
Pandemija koronavirusa prijeti da će dovesti do nestašice hrane stotinama milijuna ljudi, posebno u Africi, upozorili su jučer Ujedinjeni narodi. ...
Samo do 1560. godine ubijeno je oko 15 milijuna ljudi
Papa Aleksandar VI. izdao je nekoliko papinskih bula u kojima se otvoreno zagovara i opravdava porobljavanje domorodačkih naroda Kariba i Amerike, sve to u kori ...
Dezinfekcija doma na pametan način
Kako najbolje pristupiti čišćenju u kućanstvu, kao i prepoznati i dezinficirati neka mjesta s uobičajenim žarištem klica. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Promijeniti omjer zdrave i nezdrave hrane
Objavljeno: 24.02.2020. 07:46  
Podstrek za bolju prehranu prilikom kupovine
Podstrek za bolju prehranu prilikom kupovine

Skrivene kalorijske zamke, masni zalogaji, zaslađena pića - supermarket je prepun nezdrave prehrane. Mnogi se potrošači pitaju: „Što još danas jesti sigurno?" 

 

Poticanja za donošenje zdravijih odluka o kupnji

Sve više predebelih u društvu jasno pokazuju da nešto treba promijeniti u načinu prehranjivanja. Nedavno istraživanje IESEG škole menadžmenta u Parizu sažima najbolje načine kako malim promjenama postići zdraviju prehranu kroz proučavanje 96 razkilitih iztraživanja o zdravoj prehrani. Istraživanje je predstavljena u časopisu "Marketing Science".

 

Koji nadražaji najbolje djeluju?

Prema toj velikoj analizi, sljedećih sedam metoda bile bi posebno učinkovite u davanju poticaja za zdraviju prehranu:

• Jasno vidljivi podaci o prehrambenim vrijednostima i kalorijama na pakiranju.

• Slike ili grafike poput semafora za hranu na prvi pogled promiču odluku o kupnji zdrave hrane.

• Staviti zdravu hranu u supermarket na razini očiju.

• Istaknite povoljne po zdravlje karakteristike proizvoda.

• Upotrijebiti znakove ili naljepnice kako bi bile istaknute prednosti zdravije prehrane.

• Vrlo privlačno predstavljanje vrlo zdravih proizvoda poput svježeg povrća.

• Promijeniti omjer zdrave i nezdrave hrane. Ponuditi proizvode s visokim udjelom masti i masnoće u manjem izboru i manje velikim obrocima.

Istraživači smatraju posljednju točku najučinkovitijim načinom poboljšanja prehrambenih navika stanovništva. Ove bi strategije mogle završiti kupovanjem do šest puta više zdrave hrane negoli prije. "Različite mogućnosti privlače ljude na različite načine" – zaključuje Romain Cadario iz istraživačkog tima. Neke se od ovih strategija pozivaju na razum, a druge na emocije. 

__________________________ 

Važna napomena:

Ovaj članak sadrži samo opće podatke i ne smije ga se koristiti za samo dijagnozu ili samoliječenje, niti može zamijeniti posjet liječnika.

  isprintaj članak