Pakiranje stvari za piknik u kovčeg ili naprtnjaču
Ukoliko niste pripremljeni, dragocjena prilika za odličan piknik može biti propuštena! ...
Argentina dopušta odabir spola "x" u osobnim dokumentima
Međunarodna organizacija za civilno zrakoplovstvo (ICAO) već prepoznaje osobne dokumente s rodom x, koji uključuju ljude koji se identificiraju izvan tradiciona ...
Pogledajte kako odmara zgodni Fran
Fran FM posljednjih mjeseci stalno puni medije. Njegove pjesme „Influencerica“ i „Me gusta“ postale su sastavni dio svakog radijskog glazbenog programa, no prij ...
Anketa


NALAZITE SE U
Rokovi za prijavu potraživanja su kratki
Objavljeno: 15.02.2021. 12:36  
Portal rezervirao pogrešan hotel
Portal rezervirao pogrešan hotel

Slika: Basilica Cistern Istanbul

Putnica je rezervirala je hotel Hilton u Istanbulu na tri dana putem Holidaycheck web stranice Neckermann Reisen. Primila je potvrdu rezervacije i uplatila, ali nije dobila vaučer. Rezervaciju hotel nije mogao pronaći na licu mjesta, a morala je platiti još 500 eura. Pokazalo se da je rezerviran još jedan hotel. Holidaycheck je istaknuo da je kupac dužan provjeriti ispravnost potvrde putovanja. Kakva je pravna stanje ovdje? Svi putni dokumenti koje je dobila odnose se na Hilton!

 

Pravni položaj putnika

Istina je da putnik mora provjeriti da mu je poslana potvrda o putovanju zbog ispravnosti i da moguće pogreške odmah prijavi organizatoru putovanja. Međutim, ako, kao u ovom slučaju, putnik primi ispravnu potvrdu putovanja u kojoj je naveden stvarno rezervirani hotel, putniku neće biti vidljiva greška. Stoga nema razloga za obraćanje turoperatoru. 

Ako je organizator putovanja sada slučajno rezervirao drugi hotel, to predstavlja nedostatak putovanja, što opravdava smanjenje cijene putovanja. Putnica, dakle, može dobiti povrat dijela cijene putovanja i dodatno uplaćenih 500 eura. 

Treba, međutim, napomenuti da je vrlo kratko vrijeme za prijavu potraživanja od samo mjesec dana od završetka putovanja.

  isprintaj članak