Helsinški bijenale 2021., „Isto more“ od 12. lipnja do 26. rujna 2021. godine
Helsinški bijenale 2021., „Isto more“, održat će se na helsinškom otoku Vallisaari, od 12. lipnja do 26. rujna 2021. ...
Veseli balkoni
Dolaskom toplijih dana, kada prođu svi strahovi od ranojutarnjih mrazeva, počinjemo razmišljati o cvjetnim ukrasima na našim balkonima ili prozorskim daskama. ...
Tajanstveno došao i – otišao
Zbog sumnjivih okolnosti zadržali su ga u hotelskoj sobi sa čuvarom. Iz nje je tajanstveno nestao zajedno s dokumentima. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Rokovi za prijavu potraživanja su kratki
Objavljeno: 15.02.2021. 12:36  
Portal rezervirao pogrešan hotel
Portal rezervirao pogrešan hotel

Slika: Basilica Cistern Istanbul

Putnica je rezervirala je hotel Hilton u Istanbulu na tri dana putem Holidaycheck web stranice Neckermann Reisen. Primila je potvrdu rezervacije i uplatila, ali nije dobila vaučer. Rezervaciju hotel nije mogao pronaći na licu mjesta, a morala je platiti još 500 eura. Pokazalo se da je rezerviran još jedan hotel. Holidaycheck je istaknuo da je kupac dužan provjeriti ispravnost potvrde putovanja. Kakva je pravna stanje ovdje? Svi putni dokumenti koje je dobila odnose se na Hilton!

 

Pravni položaj putnika

Istina je da putnik mora provjeriti da mu je poslana potvrda o putovanju zbog ispravnosti i da moguće pogreške odmah prijavi organizatoru putovanja. Međutim, ako, kao u ovom slučaju, putnik primi ispravnu potvrdu putovanja u kojoj je naveden stvarno rezervirani hotel, putniku neće biti vidljiva greška. Stoga nema razloga za obraćanje turoperatoru. 

Ako je organizator putovanja sada slučajno rezervirao drugi hotel, to predstavlja nedostatak putovanja, što opravdava smanjenje cijene putovanja. Putnica, dakle, može dobiti povrat dijela cijene putovanja i dodatno uplaćenih 500 eura. 

Treba, međutim, napomenuti da je vrlo kratko vrijeme za prijavu potraživanja od samo mjesec dana od završetka putovanja.

  isprintaj članak