Dio kuhinja snižen za 40% i još nude 20% u Lesnini XXXL
Dio ponude kuhinja trenutačno je sniženo čak 40%, a moguće je ostvariti i dodatnih 20% popusta. ...
Janjetina za prste polizati!
Otkrivamo tajne kakve ni bake ne znaju ...
Six-Pack Abs i američki predsjednici
Bilo bi nategnuto reći da Amerikanci biraju predsjednike na temelju tjelesnog izgleda, ali se birači često smiju kandidatima koji zrače energijom. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Dani polaska i odlaska putnika u agencijskom aranžmanu su dani odmora
Objavljeno: 21.05.2018. 06:52  
Povratni let koji organizirate na svoju ruku može biti prilično skup
Povratni let koji organizirate na svoju ruku može biti prilično skup

Ukoliko se priređivač putovanja držao odgovarajućih promjena, odgađanje vremena leta ili rute se ocjenjuje kao neugodnost. To također vrijedi i ako će povratni let zbog takvih promjena značajnije duže trajati jer je, npr., ubačeno međuslijetanje.

Ukoliko putnici u agencijskom aranžmanu ipak ne žele provesti toliko vremena u zrakoplovu i rezerviraju vremenski povoljniji let, za to sami snose troškove. (AG Bad Homburg AZ: 2 C 3570/02-10). Naime, dani polaska i odlaska putnika u agencijskom aranžmanu se bez iznimke ne ocjenjuju kao dani odmora.

 

A što ukoliko zbog promjena leta i međuslijetanja nastane zaista veliko neslaganje od prvobitno planirane usluge?

Ukoliko je povratni let u kratkom roku odgođen za jedan cijeli dan ili ne dolazi na prvobitno planiranu zračnu luku, zbog čega bi bio potreban i nerazmjerno duži prijevoz autobusom, pod tim okolnostima nastaje stvarni nedostatak. U tom slučaju se može rezervirati zamjenska usluga i račun za troškove se može ispostaviti priređivaču putovanja.

Ipak oprez: Kad neku promjenu ocijeniti kao stvarni nedostatak, a ne samo kao mali nedostatak, teško je unaprijed reći. Postoji vrlo malo pravila vezanih za to, isto kao što nema ni jedinstvenog pravorijeka. Dakle, tko si priušti zamjensku uslugu, sukladno navedenom to čini na vlastitu odgovortnost.

  isprintaj članak