U Turskoj nemaju zakon o homoseksualnosti
Navršenih od 18 godina starosti je i dobna granica za dozvolu ulaska u barove i klubove koji prodaju alkohol. ...
Muškarca se pozna po gaćama
Materijal od kojeg se proizvedi muške gaće mora biti vrhunske kakvoće. ...
Turizam je treća izvozna grana svijeta
Prošlu godinu odlikuje održiv rast u mnogim odredištima. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Dani polaska i odlaska putnika u agencijskom aranžmanu su dani odmora
Objavljeno: 21.05.2018. 06:52  
Povratni let koji organizirate na svoju ruku može biti prilično skup
Povratni let koji organizirate na svoju ruku može biti prilično skup

Ukoliko se priređivač putovanja držao odgovarajućih promjena, odgađanje vremena leta ili rute se ocjenjuje kao neugodnost. To također vrijedi i ako će povratni let zbog takvih promjena značajnije duže trajati jer je, npr., ubačeno međuslijetanje.

Ukoliko putnici u agencijskom aranžmanu ipak ne žele provesti toliko vremena u zrakoplovu i rezerviraju vremenski povoljniji let, za to sami snose troškove. (AG Bad Homburg AZ: 2 C 3570/02-10). Naime, dani polaska i odlaska putnika u agencijskom aranžmanu se bez iznimke ne ocjenjuju kao dani odmora.

 

A što ukoliko zbog promjena leta i međuslijetanja nastane zaista veliko neslaganje od prvobitno planirane usluge?

Ukoliko je povratni let u kratkom roku odgođen za jedan cijeli dan ili ne dolazi na prvobitno planiranu zračnu luku, zbog čega bi bio potreban i nerazmjerno duži prijevoz autobusom, pod tim okolnostima nastaje stvarni nedostatak. U tom slučaju se može rezervirati zamjenska usluga i račun za troškove se može ispostaviti priređivaču putovanja.

Ipak oprez: Kad neku promjenu ocijeniti kao stvarni nedostatak, a ne samo kao mali nedostatak, teško je unaprijed reći. Postoji vrlo malo pravila vezanih za to, isto kao što nema ni jedinstvenog pravorijeka. Dakle, tko si priušti zamjensku uslugu, sukladno navedenom to čini na vlastitu odgovortnost.

  isprintaj članak