Krovovi bečkog metroa postaju postrojenja za proizvodnju solarne energije
Dobivenu će se energiju trošiti odmah na mjestu proizvodnje za pogon dizala, pokretnih stuba i rasvjetu. ...
Pravila ponašanja u restoranu i baru
Ukoliko ste u žurbi ili ne volite čekati, dajte napojnicu konobaru unaprijed i naglasite mu kako znate cijeniti dobru uslugu. ...
Masovno samoubojstvo ptica u Indiji
Želite li se odvojiti od monotonije svakodnevnog života, trebali biste posjetiti neobična mjesta u Indiji i ostati zaprepašteni. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Savjeti za putovanja
Kao gost u restauraciji ne morate platiti sve što ste dobili
Objavljeno: 09.08.2014. 11:41  
Pravilno reklamiranje (prigovaranje) radi jela u restoranu
Pravilno reklamiranje (prigovaranje) radi jela u restoranu

Kao gost u restauraciji nemorate platiti sve što ste dobili. Ovdje ćemo objasniti kako treba pravilno reklamirati jelo.

 

U juhi pliva vlas, a piva je prevruća? Može li gost na to utjecati? Ukoliko ugostitelj ne donese drugo jelo i ne ispriča se ne treba ga platiti. Isto vrijedi i ako se na tanjuru nalazi jelo koje nije naručeno ili ne odgovara propisanoj količini (normativima). Najpoznatiji primjer je bečki odrezak. Priprema ga se od telećeg mesa. Ukoliko je gostu poslužen bečki odrezak od svinjetine tada ga gost vraća i ne plaća.

 

Najveći problem predstavljaju vina. Osjetite li okus čepa, a konobar ne prihvaća reklamaciju ispričajte se susjednim gostima koji piju isto vino i zamolite ih da odvoje nekoliko kapi za kuašnje i usporedbu. Time ste uštedjeli novac jer ne plaćate nevaljalo vino i imate pravo na novu bocu.

 

A što ako konobar ipak naplati reklamirano jelo ili vino? Tada gost treba svoja zapažanja upisati u Knjigu žalbe, unijeti svoje podatke i, ne dobije li u roku desetak dana službeni odgovor, sve prijaviti nadležnoj inspekcijskog službi. Ili, vrlo jednostavno, ima pravo bez plaćanja računa napustiti ugostiteljski objekt.


  isprintaj članak