Prirodan hidrogel kao ekološko rješenje za suše
Bečki znanstvenici razvili su hidrogel od potpuno prirodnih sirovina koji dugoročno poboljšava kakvoću tla. ...
Glačalo i glačanje
Kada kupujete novo glačalo obavezno provjerite ima li odgovarajući atest tj. zadovoljava li sigurnosne sustave u našoj zemlji. ...
U Baški otvorena trgovina ručno rađenih mirisnih suvenira
Nakon što su se 15 godina prodavali na štandu, ručno rađeni suveniri Kiki dobili su trgovinu. Iako je dolazak turista na Krk neizvjestan, vlasnica obrta Suzana ...
Anketa


NALAZITE SE U > Savjeti za putovanja
Kao gost u restauraciji ne morate platiti sve što ste dobili
Objavljeno: 09.08.2014. 11:41  
Pravilno reklamiranje (prigovaranje) radi jela u restoranu
Pravilno reklamiranje (prigovaranje) radi jela u restoranu

Kao gost u restauraciji nemorate platiti sve što ste dobili. Ovdje ćemo objasniti kako treba pravilno reklamirati jelo.

 

U juhi pliva vlas, a piva je prevruća? Može li gost na to utjecati? Ukoliko ugostitelj ne donese drugo jelo i ne ispriča se ne treba ga platiti. Isto vrijedi i ako se na tanjuru nalazi jelo koje nije naručeno ili ne odgovara propisanoj količini (normativima). Najpoznatiji primjer je bečki odrezak. Priprema ga se od telećeg mesa. Ukoliko je gostu poslužen bečki odrezak od svinjetine tada ga gost vraća i ne plaća.

 

Najveći problem predstavljaju vina. Osjetite li okus čepa, a konobar ne prihvaća reklamaciju ispričajte se susjednim gostima koji piju isto vino i zamolite ih da odvoje nekoliko kapi za kuašnje i usporedbu. Time ste uštedjeli novac jer ne plaćate nevaljalo vino i imate pravo na novu bocu.

 

A što ako konobar ipak naplati reklamirano jelo ili vino? Tada gost treba svoja zapažanja upisati u Knjigu žalbe, unijeti svoje podatke i, ne dobije li u roku desetak dana službeni odgovor, sve prijaviti nadležnoj inspekcijskog službi. Ili, vrlo jednostavno, ima pravo bez plaćanja računa napustiti ugostiteljski objekt.


  isprintaj članak