Krovovi bečkog metroa postaju postrojenja za proizvodnju solarne energije
Dobivenu će se energiju trošiti odmah na mjestu proizvodnje za pogon dizala, pokretnih stuba i rasvjetu. ...
Pravila ponašanja u restoranu i baru
Ukoliko ste u žurbi ili ne volite čekati, dajte napojnicu konobaru unaprijed i naglasite mu kako znate cijeniti dobru uslugu. ...
Masovno samoubojstvo ptica u Indiji
Želite li se odvojiti od monotonije svakodnevnog života, trebali biste posjetiti neobična mjesta u Indiji i ostati zaprepašteni. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Nakon Melbournea u Sydneyju još veće zanimanje za Hrvatsku
Objavljeno: 04.07.2019. 16:02  
Predstavljanje hrvatske turističke ponude u Australiji
Predstavljanje hrvatske turističke ponude u Australiji

Luka Olivari, Rijeka EPK 2020, i partneri

 

Nakon uspješnog ovotjednog predstavljanja u Melbourneu, Hrvatska turistička zajednica je prvi puta predstavila hrvatsku turističku ponudu u australskom Sydneyju pred vodećim australskim organizatorima putovanja i pred 82 australska turistička agenta. I ova je radionica organizirana u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod sloganom „Experience Croatia, Feel Slovenia".  

Predstavljanju u Sydneyju prisustvovali su, između ostalog, turoperatori Experience Croatia & More, tvrtka s više od 40 godina iskustva u turističkoj industriji koja je prva uvela prodaju Hrvatske kao turističkog odredišta na australskom tržištu; Greece and Mediterranean Travel Centre, australska agencija specijalizirana za prodaju Grčke, Egipta, Italije, Španjolske, Malte i Hrvatske; Excite Holidays, vodeća australska, ali i svjetska online putnička platforma koja pruža usluge putovanja, smještaja, prijevoza te Sun Island Tours turoperator specijaliziran za prodaju Hrvatske, Cipra, Egipta, Grčke, Izraela, Italije, Jordana, Malte, Portugala, Slovenije, Španjolske i Turske. 

„Zanimanje Australaca za putovanjem u Hrvatsku raste. Oni su putnici koji ne miruju, vole adrenalin, sport, dobru zabavu i odličnu hranu, a vaša zemlja time obiluje. Hrvatsku Australci žele vidjeti i istražiti", rekao je Paul Polyviou, izvršni direktor Sun Island Toursa pohvalivši se kako su ove godine izdali posebnu brošuru posvećeno isključivo kružnim putovanjima hrvatskom obalom.

„Tržište Australije izuzetno je bitno za naš grad jer australski gosti ostaju duže u odredištu, a za njih Zagreb ima odličnu ponudu za novac te im je ishodišna ili završna točka dužeg putovanja po Hrvatskoj i susjednim zemljama. Od 2015. godine bilježimo stalni porast gostiju iz Australije. Tada smo zabilježili 16.896 dolazaka i 33.716 noćenja, dok smo 2018. godine zabilježili 30.636 dolazaka i 64.288 noćenja, što predstavlja porast od čak 81 posto u dolascima i 91 posto u noćenjima", izjavila je direktorica TZ grada Zagreba Martina Bienenfeld, dok je Luka Olivari, predstavnik Rijeke - Europske prijestolnice kulture 2020. istaknuo kako je Rijeka izvrsno prihvaćena od strane australskih putničkih agenata. „Australski turistički djelatnici su posebno zainteresirani za umjetnost, obrazovanje i pop-kulturu u čemu Rijeka već godinama prednjači. Rijeka je do sada bila manje poznato odredište putnicima iz Australije i ove radionice pridonijele su povećanju turističke atraktivnosti cijele regije i jačanju identiteta grada koji teče", zaključio je Olivari.

Kako bi u potpunosti zaokružili promociju hrvatske turističke ponude u Australiji, hrvatska turistička delegacija održat će u petak, 5. srpnja u Sydneyju predstavljanje pred dvadesetak vodećih australskih turističkih i lifestyle medija poput Travmedia, Get lost magazinea, Marie Claire, Gourmet Traveller, Travel Weekly Australia, SBS, Harper's Bazaar, Travel Tolk, KarryOn, Escape, Luxury Travel Magazine, MiNDFOOD, The Australian Women's Weekly itd.

Podsjetimo, predstavljanju i radionicama sudjelovali su: TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ grada Zagreba, TZ grada Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari dok su slovensku turističku ponudu predstavljali: KNM Travel, Lubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours. Predstavljanju hrvatske turističke ponude u Sydneyju sudjelovao je i Ivica Glasnović, generalni konzul RH u Australiji.

  isprintaj članak