Vidra uživa u ljubavnoj predigri

Razlog uništavanja vidri je bilo meso koje se mnogo tražilo u zemljama kršćanske vjere za vrijeme posta. ...
Programirani kvarovi uređaja odnose potrošačima novac
Predloženo glasanje da potrošači imaju pravo na popravak, što znači da im dijelovi moraju biti dostupni po razumnim cijenama tijekom očekivanog vijeka trajanja. ...
Tijekom karantene djeca zaboravljaju kako koristiti nož i vilicu
Tijekom karantene tijekom pandemije covida-19, većina djece u Engleskoj zaostala je u učenju, a neka su imala znatno pogoršane društvene vještine. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Mala škola turizma
Pristanak pod uvjetom da…
Objavljeno: 16.07.2019. 18:35  
Pregovori su teška i ozbiljna stvar
Pregovori su teška i ozbiljna stvar

Snimio: Željko Marušić

 

Postoji velika razlika između brižne i zabrinute osobe.


Pripremila: Ivanka Skokandić


Uobičajena je i uspješna taktika u pregovorima tvrditi da netko nema punu odgovornost potrebnu za znatniju promjenu uvjeta. U takvim slučajevima sve što je dogovoreno postaje provizorno i podložno pristanku odgovornijih osoba ili grupe ljudi. To dovodi do toga da će, ako generalni direktor ili nadzorni odbor nije odobrio povlastice koje su vama obećane, one ostati mrtvo slovo na papiru i vaš posao je puno lošiji nego što ste se nadali. Stoga:

• Zatražite jasan odgovor o punoj odgovornosti ugovaranja za tvrtku koju predstavljaju (zastupaju);

• Ako je odgovor "Da”, a vi još uvijek sumnjate, tražite to u pisanom obliku; "Žao nam je, ali to je standardna procedura koju traži naša pravna služba...itd”, a vi sa svoje strane: "Evo izvolite takvu potvrdu s naše strane.”;

• Ako je odgovor "Ne”, možete odmah tražiti da pregovarate s onim tko ima punu odgovornost;

• Ako to nije moguće, uvijek sačuvajte u rukavu poneki ustupak na koji ćete pristati ako "zagusti”. Nemojte nikad ići iskreno do kraja. Sačuvajte rezervu potrebnu za slučaj da od vas to traže oni koji moraju dati svoj pristanak, a vi morate pristati kako ne biste izgubili posao.

 

"Postoji velika razlika između brižne i zabrinute osobe. Zabrinuta osoba vidi problem, a brižna ga rješava.” (Harold Stephenson)

  isprintaj članak