Kako otjerati žohare iz doma
Kako se riješiti žohara prirodnim putem? Što ih drži daleko od kuće? ...
Zatvorenici u Rusiji vole čitati klasiku
"Da, čovjek je smrtan, ali to još ne bi bilo tako loše. Loše je to što je ponekad iznenada smrtonosan, to je odvratna stvar!" ...
Odmor i lopovi
Zaboravite na suosjećajnost na odmoru. Često će vam pristupati ljudi s pričama koje izazivaju suze, a da niste svjesni da je riječ o lopovima. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Što je od svega toga novinarima korisno i kako im pristupiti
Objavljeno: 17.07.2020. 12:28  
Prilika za učenje od vodećih hrvatskih stručnjaka za odnose s javnošću
Prilika za učenje od vodećih hrvatskih stručnjaka za odnose s javnošću

Najuspješniji hrvatski stručnjaci za odnose s javnošću okupili su se kako bi kroz specijalističke edukacije pridonijeli razvoju potrebnih vještina kod sadašnjih i budućih stručnjaka na svim hijerarhijskim razinama, a sustavni pristup, iskustveno učenje te primjeri (ne)dobrih praksi način su na koji će predavači prenositi svoje znanje i iskustvo. 

Kako komunicirati s ciljnom javnosti s ciljem stvaranja pozitivnog mišljenja o tvrtki? Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude? Kako "pronaći” pozitivne poruke i znati ih pretočiti u pozitivne priče koje treba plasirati u medije? Kako uobličiti najbolje odgovore kada su vijesti loše s ciljem ublažavanja štete? 

Odnosi s javnošću jedan su od najučinkovitijih načina izgradnje marketinških strategija i stvaranja čvrstog imidža, a tvrtke ulažu iznimne resurse kako bi ostale na vrhu svojih marketinških strategija i ostvarile još veće prinose s boljim povratima ulaganja. Uspostaviti odgovarajuću komunikaciju između organizacije i njezine vanjske ciljne javnosti, a u svrhu postizanja razumijevanja i ostvarivanja zajedničkih interesa, nije nimalo jednostavan zadatak. Biti stručnjak za odnose s javnošću danas, kada se informacija šire munjevitom brzinom i kada moraju, uza sve, biti potporna funkcija marketingu, znači imati iza sebe vrlo analitički i strateški pristup.

Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude svi zainteresirani imat će prilike učiti od vodećih agencija za odnose s javnošću, stručnjaka iz medija te vodećih osoba iz korporativnog sektora koje su odlučile podijeliti svoje bogato znanje i iskustvo na obrazovnom programu "Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću” u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. 

Poznate stručnjakinje za odnose s javnošću, Daria Mateljak (partnerica i direktorica za Hrvatsku u konzultantskoj kući Hauska & Partner) i Boška Trbojević (dugogodišnja direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću u Coca-Coli HBC Adria) kroz interaktivnu radionicu uputit će sve zainteresirane u suvremene metode i alate osmišljavanja učinkovite strategije u odnosima s javnošću jer, kako naglašavaju, uspješna komunikacija uvijek se temelji na dobro postavljenoj strategiji i pravom odabiru pristupa. 

Pisanih, govornih i vizualnih tehnika u odnosima s javnošću je mnogo, no što u moru toga koristiti govorit će Enea Hasukić (direktorica odnosa s javnošću i strateških komunikacija u agenciji Grizli komunikacije) iza koje su brojni uspješni projekti za više od 70 stranaka iz različitih industrija. 

Što je od svega toga novinarima korisno, a što baš i nije te kako je najbolje pristupiti novinarima, kako izazvati pozornost medija i tako postići najbolji rezultat u prenošenju informacija u javnost zna Tomislav Klauški, dugogodišnji novinar i politički kolumnist. Tomislav će kroz praktične vježbe i radionice otkriti na koji način pristupati i surađivati s novinarima. 

O tome koliko je dm-drogerie markt Hrvatska poželjan poslodavac i partner ne treba puno govoriti, a tko će onda bolje govoriti o tome kako upravljati ugledom tvrtke nego Ivan Horvat, voditelj odjela marketinga i odnosa s javnošću u toliko cijenjenoj tvrtki. 

Odnosi s javnošću i medijski nastup ne idu jedno bez drugoga, a o tome kako utjecati na javnost kroz medije govorit će vodeća hrvatska poslovna konzultantica, direktorica i vlasnica tvrtke Ciceron komunikacije, Mirela Španjol. Zainteresirani će imati prilike vježbati davanje izjava za medije pri čemu će s drugog gledišta sagledati svoje tehnike javnog nastupa, stav i način.

Kako kaže Ankica Mamić, ugledna stručnjakinja za odnose s javnostima i osnivačica agencije za odnose s javnostima IMC, svaka kriza je ujedno i kriza doživljaja, a s obzirom na to da javnost želi zadovoljiti svoju psihološku potrebu i uperiti prstom u krivca, stručnjaci za odnose s javnostima uvijek moraju biti korak ispred te pravovremeno reagirati na krizne situacije. 

Zajedno s Marijom Polić, savjetnicom za odnose s javnošću u agenciji IMC i doktorandicom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te Dubravkom Štefanac Vinovrški, direktoricom korporativnih komunikacija u A1 Hrvatska, polaznicima Mirakul Edukacijskog centra će pružiti uvid u metodu mapiranja sudionika, zahvaljujući kojoj stručnjaci za odnose s javnošću mogu identificirati prikrivene prijatelje tvrtke te tehnike i metode kriznog komuniciranja koji jamče uspješnost prevladavanja kriznog stanja.

Vrata u posao uvjeravanja i izgradnje ugleda tvrtke putem društvenih mreža, kroz influencer marketing kao moćan alat, svim zainteresiranima otvorit će iskusna digitalka i jedna od pionirki online komunikacije u Hrvata, Iva Ušćumlić (direktorica digitalnog odjela u agenciji Media Val). 

Iako od brojeva neki bježe, specijalisti za odnose s javnošću ne mogu, a u to će polaznike pokušati uvjeriti Petar Ćuk, voditelj prodaje u Mediatoolkitu. Kako kaže, znanje potrebno za odgovarajuće praćenje PR metrika i utjecaja medijske slike na poslovne ciljeve, od iznimne je važnosti. Petar će sve zainteresirane upoznati i s naprednim social listening alatima koji predstavljaju najnoviji tehnološki doseg unutar odnosa s javnošću i marketing industrije.

Poduku se održava u Zagrebu. 

  isprintaj članak