Život bez muke i nereda
Jeste li se sjetili kupiti jeftinu plastičnu foliju i njome zaštititi radnu površinu prilikom rada za koji smatrate da će je dosta zaprljati? Kad završite jedno ...
Pet načina kako pronaći pravog životnog partnera
Postoje razne stvari koje nekome mogu otežati pronalazak srodne duše, počevši od previše zauzetosti poslom, nespojivosti itd. Postoje čak i oni koji su odlučili ...
Kostarika je proglašena najsretnijom zemljom u Latinskoj Americi
Ovo istraživanje mjeri očekivano trajanje života, BDP po stanovniku, doživljaj korupcije, slobodu donošenja odluka, podršku drugih ljudi u teškim vremenima i ve ...
Anketa


NALAZITE SE U
Što je od svega toga novinarima korisno i kako im pristupiti
Objavljeno: 17.07.2020. 12:28  
Prilika za učenje od vodećih hrvatskih stručnjaka za odnose s javnošću
Prilika za učenje od vodećih hrvatskih stručnjaka za odnose s javnošću

Najuspješniji hrvatski stručnjaci za odnose s javnošću okupili su se kako bi kroz specijalističke edukacije pridonijeli razvoju potrebnih vještina kod sadašnjih i budućih stručnjaka na svim hijerarhijskim razinama, a sustavni pristup, iskustveno učenje te primjeri (ne)dobrih praksi način su na koji će predavači prenositi svoje znanje i iskustvo. 

Kako komunicirati s ciljnom javnosti s ciljem stvaranja pozitivnog mišljenja o tvrtki? Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude? Kako "pronaći” pozitivne poruke i znati ih pretočiti u pozitivne priče koje treba plasirati u medije? Kako uobličiti najbolje odgovore kada su vijesti loše s ciljem ublažavanja štete? 

Odnosi s javnošću jedan su od najučinkovitijih načina izgradnje marketinških strategija i stvaranja čvrstog imidža, a tvrtke ulažu iznimne resurse kako bi ostale na vrhu svojih marketinških strategija i ostvarile još veće prinose s boljim povratima ulaganja. Uspostaviti odgovarajuću komunikaciju između organizacije i njezine vanjske ciljne javnosti, a u svrhu postizanja razumijevanja i ostvarivanja zajedničkih interesa, nije nimalo jednostavan zadatak. Biti stručnjak za odnose s javnošću danas, kada se informacija šire munjevitom brzinom i kada moraju, uza sve, biti potporna funkcija marketingu, znači imati iza sebe vrlo analitički i strateški pristup.

Kako poslati prave poruke na pravo mjesto i među prave ljude svi zainteresirani imat će prilike učiti od vodećih agencija za odnose s javnošću, stručnjaka iz medija te vodećih osoba iz korporativnog sektora koje su odlučile podijeliti svoje bogato znanje i iskustvo na obrazovnom programu "Specijalist za korporativne komunikacije i odnose s javnošću” u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra. 

Poznate stručnjakinje za odnose s javnošću, Daria Mateljak (partnerica i direktorica za Hrvatsku u konzultantskoj kući Hauska & Partner) i Boška Trbojević (dugogodišnja direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću u Coca-Coli HBC Adria) kroz interaktivnu radionicu uputit će sve zainteresirane u suvremene metode i alate osmišljavanja učinkovite strategije u odnosima s javnošću jer, kako naglašavaju, uspješna komunikacija uvijek se temelji na dobro postavljenoj strategiji i pravom odabiru pristupa. 

Pisanih, govornih i vizualnih tehnika u odnosima s javnošću je mnogo, no što u moru toga koristiti govorit će Enea Hasukić (direktorica odnosa s javnošću i strateških komunikacija u agenciji Grizli komunikacije) iza koje su brojni uspješni projekti za više od 70 stranaka iz različitih industrija. 

Što je od svega toga novinarima korisno, a što baš i nije te kako je najbolje pristupiti novinarima, kako izazvati pozornost medija i tako postići najbolji rezultat u prenošenju informacija u javnost zna Tomislav Klauški, dugogodišnji novinar i politički kolumnist. Tomislav će kroz praktične vježbe i radionice otkriti na koji način pristupati i surađivati s novinarima. 

O tome koliko je dm-drogerie markt Hrvatska poželjan poslodavac i partner ne treba puno govoriti, a tko će onda bolje govoriti o tome kako upravljati ugledom tvrtke nego Ivan Horvat, voditelj odjela marketinga i odnosa s javnošću u toliko cijenjenoj tvrtki. 

Odnosi s javnošću i medijski nastup ne idu jedno bez drugoga, a o tome kako utjecati na javnost kroz medije govorit će vodeća hrvatska poslovna konzultantica, direktorica i vlasnica tvrtke Ciceron komunikacije, Mirela Španjol. Zainteresirani će imati prilike vježbati davanje izjava za medije pri čemu će s drugog gledišta sagledati svoje tehnike javnog nastupa, stav i način.

Kako kaže Ankica Mamić, ugledna stručnjakinja za odnose s javnostima i osnivačica agencije za odnose s javnostima IMC, svaka kriza je ujedno i kriza doživljaja, a s obzirom na to da javnost želi zadovoljiti svoju psihološku potrebu i uperiti prstom u krivca, stručnjaci za odnose s javnostima uvijek moraju biti korak ispred te pravovremeno reagirati na krizne situacije. 

Zajedno s Marijom Polić, savjetnicom za odnose s javnošću u agenciji IMC i doktorandicom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te Dubravkom Štefanac Vinovrški, direktoricom korporativnih komunikacija u A1 Hrvatska, polaznicima Mirakul Edukacijskog centra će pružiti uvid u metodu mapiranja sudionika, zahvaljujući kojoj stručnjaci za odnose s javnošću mogu identificirati prikrivene prijatelje tvrtke te tehnike i metode kriznog komuniciranja koji jamče uspješnost prevladavanja kriznog stanja.

Vrata u posao uvjeravanja i izgradnje ugleda tvrtke putem društvenih mreža, kroz influencer marketing kao moćan alat, svim zainteresiranima otvorit će iskusna digitalka i jedna od pionirki online komunikacije u Hrvata, Iva Ušćumlić (direktorica digitalnog odjela u agenciji Media Val). 

Iako od brojeva neki bježe, specijalisti za odnose s javnošću ne mogu, a u to će polaznike pokušati uvjeriti Petar Ćuk, voditelj prodaje u Mediatoolkitu. Kako kaže, znanje potrebno za odgovarajuće praćenje PR metrika i utjecaja medijske slike na poslovne ciljeve, od iznimne je važnosti. Petar će sve zainteresirane upoznati i s naprednim social listening alatima koji predstavljaju najnoviji tehnološki doseg unutar odnosa s javnošću i marketing industrije.

Poduku se održava u Zagrebu. 

  isprintaj članak