Vidra uživa u ljubavnoj predigri

Razlog uništavanja vidri je bilo meso koje se mnogo tražilo u zemljama kršćanske vjere za vrijeme posta. ...
Programirani kvarovi uređaja odnose potrošačima novac
Predloženo glasanje da potrošači imaju pravo na popravak, što znači da im dijelovi moraju biti dostupni po razumnim cijenama tijekom očekivanog vijeka trajanja. ...
Tijekom karantene djeca zaboravljaju kako koristiti nož i vilicu
Tijekom karantene tijekom pandemije covida-19, većina djece u Engleskoj zaostala je u učenju, a neka su imala znatno pogoršane društvene vještine. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Planiranje putovanja
Objavljeno: 02.05.2012. 11:07  
Pripremite se za razgovor u turističkoj agenciji
Pripremite se za razgovor u turističkoj agenciji

Fotografija: Muenchen


Planirajte putovanje i dobro se pripremite za razgovor u turističkoj agenciji!

U putničkoj (turističkoj) agenciji točno naglasite sve svoje posebne želje koje imate vezano za putovanje na koje želite ići i imajte to pripremljeno napisano!

Odmah pregledajte sve putne dokumente koji su vam predani (karte, rezervacije, itd.)!

Na vrijeme razmišljajte o valjanosti putovnice ili potrebi za traženjem vize kao i na obavezna cjepljenja!

 

Ukoliko tijekom putovanja nastupe neki nedostaci, to odmah recite voditelju putovanja, koji je zastupnik organizatora putovanja u mjestu putovanja, ili se, ukoliko on ima predviđeno svega nekoliko sati tjedno za savjetovanje, obratite organizatoru putovanja u zemlji iz koje je agencija kojom ste doputovali (adresa s telefonskim brojem je u većini slučajeva navedena na putnim dokumentima) i zahtjevajte trenutno rješenje problema! Pozornost: Upravitelji hotela, letačko osoblje ili animatori nisu ispravne osobe kojima biste se trebali obratiti sa svojom pritužbom!

 

Zatražite od voditelja putovanja potpisanu reklamaciju (u pravilu za to postoje obrasci odnosnog organizatora)!

Dokumentirajte nastale nedostatke/nastali nedostatak fotografijama, video snimkom i adresama svjedoka!

Ukoliko vam se ne pruži odgovarajuće rješenje problema, može doći do zahtjeva za smanjenjem cijene putovanja ili za nadoknadu štete.

Pravo na prijevremeni odlazak ili prelazak u drugi hotel (na vlastitu ruku) je dozvoljeno samo kod zaista ozbiljnih nedostataka!

Pritužba na putovanje protiv organizatora putovanja (ne protiv turističke agencije) mora biti predana unutar jednog mjeseca nakon završetka putovanja (takozvani rok zastare)!

Pažnja: Kao dan završetka putovanja se uzima dan koji je u vašim putnim dokumentima naveden kao dan povratka s putovanja.

(Primjer: Završetak putovanja je bio 12. prosinca 2008. – rok zastare završava 12. siječnja 2008. u 24 sata, ukoliko je to nedjelja ili blagdan onda jedan dan kasnije).

U tom dopisu svi nedostaci moraju biti točno opisani i navedeni, a osim toga mora biti naveden i odgovarajući zahtjev (npr. djelomičan povrat novca troška putovanja; nije potrebno navoditi točan iznos). Dopis poslati preporučenom poštom s potvrdom primitka (povratnicom).

 

Pažnja prilikom grupnih putovanja:

Ili svi sudionici putovanja predaju reklamaciju odvojeno, ili je pak, ukoliko jedna ili više odraslih osoba piše u ime cijele grupe, zahtjevu potrebno priložiti punomoć ostalih sudionika putovanja ili izjave o zastupanju. U ime djece će reklamaciju sastaviti isključivo roditelji.

 

Pažnja:

Tijekom obrade vašeg zahtjeva od strane organizatora putovanja, prestaje teći rok zastare. Tek nakon prve odbijenice će rok zastare ponovo početi teći.

 

Ukoliko niste sigurni što trebate učiniti, molimo vas da se obratite kompetentnom odvjetniku.


  isprintaj članak