Pauk i kako ga se riješiti
Ako ih se želite riješiti nemojte im nauditi, ali ni sebe i svoje izložiti opasnim kemikalijama. ...
Vinari Zagrebačke županije očekuju turiste
Snimljen video kao poticaj turističkom obilasku vinara Zagrebačke županije ...
Cvjetni balkoni su raskoš za oči
Nema svaki ljubitelj cvijeća vlastiti vrt. Ali već i cvjetna raskoš u prozorskoj kutiji za cvijeće razveseljava srce i oko! ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Hrvatska dio promotivnih kampanji WTTC-a i ETC-a
Objavljeno: 23.04.2020. 12:13  
Promocija hrvatske gastronomije u sklopu velike kampanje Svjetske turističke organizacije
Promocija hrvatske gastronomije u sklopu velike kampanje Svjetske turističke organizacije

Štrukle u izvedbi Maje Danice Pecanić

 

Hrvatska turistička zajednica uključila se u kampanju koju pokreće Svjetska turistička organizacija (UNWTO) s ciljem promoviranja gastronomije kao važnog dijela turizma i ukupne turističke ponude. Ovaj gastronomski projekt dio je velike #TravelTomorrow kampanje kojom se žele naglasiti temeljne i trajne vrijednosti turizma, a među njima i kulinarsku baštinu zemalja članica UNWTO-a. 

U sklopu projekta, svaka zemlja izdvojit će svoje najpoznatije nacionalno jelo koje će putem videa materijala, fotografija i izvornog recepta predstaviti na službenoj web stranici UNWTO-a. Bogatstvo i raznolikost hrvatske gastronomije predstavit će se kroz zagorske štrukle, tradicionalni specijalitet Hrvatskog Zagorja. 

U videu kojim Hrvatska sudjeluje u kampanji prikazan je postupak izrade zagorskih štrukli ili štruklji čija se popularnost iz Hrvatskog zagorja proširila u ostale dijelove Hrvatske, a danas su jedno od zaštitnih znakova naše gastronomije. U vrijeme pandemije korona virusa koja je izrazito pogodila turistički sektor, UNWTO ovom kampanjom želi pokazati kako kulinarska baština ljudima pruža snažan osjećaj pripadnosti i u njihove domove donosi dašak domaćih okusa putem kojih san o budućim putovanjima ostaje živ. 

 

Hrvatska dio promotivnih kampanji WTTC-a i ETC-a

Dodajmo kako će se Hrvatska turistička zajednica pridružiti promotivnoj kampanji #TogetherInTravel Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC), autoriteta u turizmu koji predstavlja privatni sektor i odredišta u svim dijelovima svijeta. Cilj ove kampanje je ukazati na važnost turizma u cijelome svijetu kroz poticanje interakcije dijeljenjem promotivnih materijala u obliku videa i fotografija uz zajedničku oznaku #TogetherInTravel.

HTZ će, uz nekoliko europskih turističkih organizacija, sudjelovati i u velikom promotivnom projektu čiji će nositelj biti Europska komisija za putovanja (ETC) i to kroz promociju nekoliko vrsta turističkih proizvoda kao što su očuvana priroda i outdoors, te kreativni gradovi, povijest i kulturna baština.

  isprintaj članak