Lički proizvodi u NP Plitvička jezera
I ove godine je otvoreno prodajno mjesto Lika Quality s ličkim proizvodima u NP Plitvička jezera. ...
Aleja duhova u Indiji
Praćenje ovih svjetala može natjerati ljude da izgube orijentaciju i čak dovesti do utapanja ...
Šarene maske za lice dobivaju na popularnosti u Južnoj Koreji
Poznata glumica Kim Hye-soo objavila je na društvenim mrežama svoju fotografiju s maskom neonske boje. Fotografija je privukla velik broj klikova i lajkova. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Psihologija primjenjiva ne samo u frizerskom salonu
Objavljeno: 30.10.2013. 10:22  
Psihologija primjenjena na stranci
Psihologija primjenjena na stranci

Benin


Psihologija primjenjena na klijentu

Diverzificirani prijedlozi

 

Psihologija primjenjena na stranci, usmjerena na ostvarivanje raznovrsnosti prijedloga, može se utvrditi i podijeliti na slijedeći način:

1. Proučiti stranku;

2. Shvatiti osobnost i stil života stranke;

3. Novine se traži i cijeni;

4. Svi su osjetljivi na trošak i dobru cijenu!

5. Nitko ne želi poteškoće;

6. Pojam pripadnosti;

7. Svi žele biti lijepi i mladi: muškarci i žene.

 

Prijem stranke      

Prvu stvar koju stranka doživljava kada ulazi u salon je prijem. Zato moramo uvijek imati na umu da dobar prijem mora:

- Informirati - obavijestiti, tj. pružiti informacije, obaviti prijenos znanja;

- Usmjeriti - usmjeravati izbor stranke, te je zato potrebno programirati estetske intervencije;

- Filtrirati - ukloniti prigovore, neodlučnosti, sumnje.


Naročito je važno prenositi ugled koji će stranku poticati da se na njega ugleda. Jačanje vlastitog stručnog izgleda i dojma koji se ostavlja i prema tome radne sigurnosti ide bilo kroz tehničku ili društvenu nadležnost.

 

Prva se postiže:

 tehničkim znanjima;

 pravim odgovorima;

 poznavanjem tržišta i konkurencije;

 običajima i mnogostrukim primjenama;

 inovativnim i personaliziranim uslugama.

 

Druga kompetencija se odnosi na sposobnost prilagođavanja u ophođenju s različitim strankama, uz vjernost i ustrajnost.

 

Vanjski čimbenici koji utječu na osobu koja odlučuje:

 

Kultura              Stil života              Gospodarski čimbenici

                     su pokretačke,

                     logične,

                     svjesne,

                     razumne snage

 

Potrebno je uvijek imati na umu da se kakvoća života sastoji od osobnog psiho-fizičko-estetskog ostvarenja. Svaki operater ima slobodu odlučivanja o proširenju usluga, s programima koji su predviđeni da zadovolje iščekivanje svake stranke. Uvijek je važno da se odaberu poticajne prilike (usluge) koje će potaknuti stranku da bude zadovoljna...              

 

  isprintaj članak