U Turskoj nemaju zakon o homoseksualnosti
Navršenih od 18 godina starosti je i dobna granica za dozvolu ulaska u barove i klubove koji prodaju alkohol. ...
Muškarca se pozna po gaćama
Materijal od kojeg se proizvedi muške gaće mora biti vrhunske kakvoće. ...
Turizam je treća izvozna grana svijeta
Prošlu godinu odlikuje održiv rast u mnogim odredištima. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Okrugli stol o ulaganjima u hotelijerstvo i turizam
Objavljeno: 26.11.2018. 15:28  
Rexpo, međunarodni sajam investicijskih projekata, 28. studenoga u Zagrebu
Rexpo, međunarodni sajam investicijskih projekata, 28. studenoga u Zagrebu

U srijedu, 28. studenoga u 10 sati počinje drugi dan međunarodnog sajma investicijskih projekata - Rexpo, u City Plazi (bivši Hypo centar, Slavonska avenija 6, Zagreb).

 

Taj drugi dan sajma, posvećen ulaganjima u hotelijerstvo i turizam, bit će otvoren okruglim stolom.

 

Pogled ulagača sa Sredozemlja – podroban uvid u širu sliku.

 

Na njemu će sudjelovati:

• Pier Paolo Prodi, vlasnik tvrtke Crvena Luka Hotel & Resort

• Tatjana Tošić, glavna konzultantica za marketing i prodaju rezidencija Crvene Luke i direktorica tvrtke Chic Resort Residences

• Bogdan Petrescu, operativni direktor norveškog investicijskog fonda Prime Property Kroatia Group

• Sherri Motazed, direktorica prodaje Portonovi Resorta u Crnoj Gori

 

Međunarodni će stručnjaci razotkriti kako strani ulagači trenutno gledaju na ulaganja u hrvatski turizam te kakva su im iskustva s državnim te lokalnim vlastima. Dat će i svoje viđenje odnosa Hrvatske prema stranim ulaganjima – postoji li tu strateški pristup ili što dođe, dobrodošlo je. Otkrit će vlastitu ljestvicu prioriteta – gdje je na njoj infrastruktura, a gdje gostoljubivost.

Crvena Luka osvrnut će se na prvu prodajnu sezonu te u Hrvatskoj novi mixed-use koncept. Sudionici okruglog stola Hrvatsku će usporediti sa zemljama u susjedstvu – od Italije do Crne Gore gdje je otvoren Portonovi Resort u sklopu kojega se nalazi jedini europski One & Only hotel, odredište sa šest zvjezdica.

Zajedno će pokušati odgovoriti na pitanja zašto je važno demistificirati pojmove poput broja noćenja i destinacijskog menadžmenta, prema kakvim se kupcima i gostima Hrvatska treba okrenuti u budućnosti, te je li sada Hrvatskoj nužan barem jedan veliki projekt nekog međunarodnog lanca hotela.

Priča neće stati na obali. Međunarodni će se stručnjaci osvrnuti i na kontinentalni turizam. Iznijet će svoje mišljenje je li Slavonija odredište budućnosti za glamping, boutique hotele te neke druge oblike nišnog turizma.

 

  isprintaj članak