Svjetski dan krastavaca

Ovogodišnji Svjetski dan krastavaca prigodno je obilježen i proslavljen otvaranjem tajnih vrata zagrebačke Vile Werner Među gostima bile sui DJ Bizzo Bodega, mo ...
Trovanje računom iz dućana
Bisfenol A može utjecati na hormonski povezane metaboličke procese u tijelu i izazvati dijabetes i debljinu, te smanjuje plodnost i nepovoljno utječe na razvoj ...
Anketa


NALAZITE SE U
Okrugli stol o ulaganjima u hotelijerstvo i turizam
Objavljeno: 26.11.2018. 15:28  
Rexpo, međunarodni sajam investicijskih projekata, 28. studenoga u Zagrebu
Rexpo, međunarodni sajam investicijskih projekata, 28. studenoga u Zagrebu

U srijedu, 28. studenoga u 10 sati počinje drugi dan međunarodnog sajma investicijskih projekata - Rexpo, u City Plazi (bivši Hypo centar, Slavonska avenija 6, Zagreb).

 

Taj drugi dan sajma, posvećen ulaganjima u hotelijerstvo i turizam, bit će otvoren okruglim stolom.

 

Pogled ulagača sa Sredozemlja – podroban uvid u širu sliku.

 

Na njemu će sudjelovati:

• Pier Paolo Prodi, vlasnik tvrtke Crvena Luka Hotel & Resort

• Tatjana Tošić, glavna konzultantica za marketing i prodaju rezidencija Crvene Luke i direktorica tvrtke Chic Resort Residences

• Bogdan Petrescu, operativni direktor norveškog investicijskog fonda Prime Property Kroatia Group

• Sherri Motazed, direktorica prodaje Portonovi Resorta u Crnoj Gori

 

Međunarodni će stručnjaci razotkriti kako strani ulagači trenutno gledaju na ulaganja u hrvatski turizam te kakva su im iskustva s državnim te lokalnim vlastima. Dat će i svoje viđenje odnosa Hrvatske prema stranim ulaganjima – postoji li tu strateški pristup ili što dođe, dobrodošlo je. Otkrit će vlastitu ljestvicu prioriteta – gdje je na njoj infrastruktura, a gdje gostoljubivost.

Crvena Luka osvrnut će se na prvu prodajnu sezonu te u Hrvatskoj novi mixed-use koncept. Sudionici okruglog stola Hrvatsku će usporediti sa zemljama u susjedstvu – od Italije do Crne Gore gdje je otvoren Portonovi Resort u sklopu kojega se nalazi jedini europski One & Only hotel, odredište sa šest zvjezdica.

Zajedno će pokušati odgovoriti na pitanja zašto je važno demistificirati pojmove poput broja noćenja i destinacijskog menadžmenta, prema kakvim se kupcima i gostima Hrvatska treba okrenuti u budućnosti, te je li sada Hrvatskoj nužan barem jedan veliki projekt nekog međunarodnog lanca hotela.

Priča neće stati na obali. Međunarodni će se stručnjaci osvrnuti i na kontinentalni turizam. Iznijet će svoje mišljenje je li Slavonija odredište budućnosti za glamping, boutique hotele te neke druge oblike nišnog turizma.

 

  isprintaj članak