Filmaktiv poziva riječke srednjoškolce i srednjoškolke na audiciju za dokumentarni film „Koga briga”
Polazišna točka filma su stvarni problemi, ljudi i događaji u svijetu generacije Z, ispričani iz perspektive mladih sudionika. ...
Uloga bakterija u održavanju zdravlja morskih sedimenta
Istraživanja mikrobnih zajednica mogu dati ključne informacije o stupnju zagađenja okoliša te ih je potrebno uključiti u praćenje stanja okoliša u budućnosti! ...
Najbolji poslodavci u Singapuru 2021. godine
Hotelska kuća Marriot je zauzela visoko 11. mjesto, a Accor Hotels su na 18 mjestu, Starbucks Coffe Singapore na 22. mjestu. ...
Anketa


NALAZITE SE U
I turisti snose pola krivice
Objavljeno: 26.01.2021. 13:17  
Skupa usluga buđenja
Skupa usluga buđenja

Slikao: Željko Marušić

Turisti su propustili povratni let s Kanarskih otoka, jer su ih s recepcije hotela probudili prekasno.

Budući da je nepouzdana usluga buđenja nedostatak putovanja, organizator putovanja morao je zamijeniti već kupljene karte za nove. Naravno, to je bio veliki trošak kako za hotel tao i za putnika budući da su karte za lt u jednom smjeru skuplje. 

Međutim, hotelijer je trebao platiti samo pola cijene aviokarte budući da su turisti također trebali postaviti budilicu. (Okružni sud u Duisburgu, AZ: 51 C 6214/05).

  isprintaj članak