Zašto su mnoge države počele kupovati zlato puno prije korona virusa
Zlatna groznica se nastavila posljednjih tjedana, što je vodeći pokazatelj zabrinjavajućeg vremena koje je pred nama. ...
Pauk i kako ga se riješiti
Ako ih se želite riješiti nemojte im nauditi, ali ni sebe i svoje izložiti opasnim kemikalijama. ...
Vinari Zagrebačke županije očekuju turiste
Snimljen video kao poticaj turističkom obilasku vinara Zagrebačke županije ...
Anketa


NALAZITE SE U
Početak ljetnje promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije
Objavljeno: 11.05.2020. 15:51  
Srbija krenula s reklamiranjem turističkih zanimljivosti građanima
Srbija krenula s reklamiranjem turističkih zanimljivosti građanima

Turistička organizacija Srbije je u prisustvu Rasima Ljajića, podpredsednika Vlade i ministra trgovine, turizma i telekomunikacija, na Milenijumskoj kuli Gardoš u Zemunu, obilježila početak ljetnje promotivne kampanje, pod sloganom "Izaberi svoju avanturu! #vidisrbiju”.

"Cilj kampanje je da građanima Srbije pokazati da su u Srbiji svaki, korak, staza, sokak ili zaveslaj, nova pustolovina. Osim najposećenijih odredišta poput Zlatibora, Kopaonika, Vrnjačke Banje i Sokobanje, tu su i mnoga druga neotkrivena koja svojom ljepotom nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Odlučili smo obilaskom Srbije i upoznavanjem s njenim ljepotama na licu mjesta, u suradnji ss lokalnim turističkim organzacijama, našim građanima predstaviti prirodne ljepote, kao i kulturno-povijesne znamenitosti kako bismo se podsjetili što je sve u Srbiji na listi UNESCO-a i da prođemo putevima rimskih imperatora”, kažu u Turističkoj organizaciji Srbije.

Ovog ljeta, u žarištu promotivne kampanje TOS-a, su domaći turisti - zbog preporuka stručnjaka, da se u skladu sa epidemiološkim stanjem ostanu u državi. 

Domaći turisti su tijekom prošle godine ostvarili oko 60% noćenja - 6,062.921 noćenja (7% više u odnosu na 2018. godinu), a posljednjih godina je sve veći broj građana koji odmor provode u Srbiji. Tome je značajno pridonela i podjela vaučera za putovanje u zemlji, koje dodjeljuje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija. S obzirom na to da je odlukom Vlade, ove godine dodijeljeno prvo 160.000, pa potom dodatnih još 400.000 vaučera, u TOS-u smatraju da je njihov zadatak da građanima daju preporuke kamo putovati po Srbiji, ali i da pozovu pružatelje smještaja da se prijave za prihvaćanje vaučera. 

  isprintaj članak