Znate li išta o kopačima zlata?

Garimpeiro (rudar - kopač) u Brazilu ili Mozambiku, galamsey u Gani ili rudari nindže u Mongoliji često su okosnica lokalnih gospodarstava. ...
Zašto su mnoge države počele kupovati zlato puno prije korona virusa
Zlatna groznica se nastavila posljednjih tjedana, što je vodeći pokazatelj zabrinjavajućeg vremena koje je pred nama. ...
Pauk i kako ga se riješiti
Ako ih se želite riješiti nemojte im nauditi, ali ni sebe i svoje izložiti opasnim kemikalijama. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti iz svijeta
Početak ljetnje promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije
Objavljeno: 11.05.2020. 15:51  
Srbija krenula s reklamiranjem turističkih zanimljivosti građanima
Srbija krenula s reklamiranjem turističkih zanimljivosti građanima

Turistička organizacija Srbije je u prisustvu Rasima Ljajića, podpredsednika Vlade i ministra trgovine, turizma i telekomunikacija, na Milenijumskoj kuli Gardoš u Zemunu, obilježila početak ljetnje promotivne kampanje, pod sloganom "Izaberi svoju avanturu! #vidisrbiju”.

"Cilj kampanje je da građanima Srbije pokazati da su u Srbiji svaki, korak, staza, sokak ili zaveslaj, nova pustolovina. Osim najposećenijih odredišta poput Zlatibora, Kopaonika, Vrnjačke Banje i Sokobanje, tu su i mnoga druga neotkrivena koja svojom ljepotom nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Odlučili smo obilaskom Srbije i upoznavanjem s njenim ljepotama na licu mjesta, u suradnji ss lokalnim turističkim organzacijama, našim građanima predstaviti prirodne ljepote, kao i kulturno-povijesne znamenitosti kako bismo se podsjetili što je sve u Srbiji na listi UNESCO-a i da prođemo putevima rimskih imperatora”, kažu u Turističkoj organizaciji Srbije.

Ovog ljeta, u žarištu promotivne kampanje TOS-a, su domaći turisti - zbog preporuka stručnjaka, da se u skladu sa epidemiološkim stanjem ostanu u državi. 

Domaći turisti su tijekom prošle godine ostvarili oko 60% noćenja - 6,062.921 noćenja (7% više u odnosu na 2018. godinu), a posljednjih godina je sve veći broj građana koji odmor provode u Srbiji. Tome je značajno pridonela i podjela vaučera za putovanje u zemlji, koje dodjeljuje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija. S obzirom na to da je odlukom Vlade, ove godine dodijeljeno prvo 160.000, pa potom dodatnih još 400.000 vaučera, u TOS-u smatraju da je njihov zadatak da građanima daju preporuke kamo putovati po Srbiji, ali i da pozovu pružatelje smještaja da se prijave za prihvaćanje vaučera. 

  isprintaj članak