Odjeća za pustolovna putovanja
Prirodna vlakna poput svile i vune, koliko god mislili da su otporna, neće izdržati pustolovna putovanja. ...
Pospremanje u svrhu zdravlja
Ovi kišoviti jesenski dani, kada nam se ne izlazi na dosadnu jesenku kišu, najbolji su za čišćenje od stvari koje obično zanemarujemo. ...
Prigodna poštanska marka “350 godina Sveučilišta u Zagrebu”
Od 1874. ukupno je više od pola milijuna studenata završilo studij na Sveučilištu u Zagrebu, a danas je po veličini među 15 najvećih sveučilišta u Europi. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Putovanje je najljepša sporedna stvar na svijetu
Objavljeno: 22.06.2019. 18:47  
Što kada turistička agencija ponudi zamjenski neodgovarajući hotel
Što kada turistička agencija ponudi zamjenski neodgovarajući hotel

Hurghada

 

Putnik je u putničkoj agenciji rezervirao paket aranžman za ljetovanje u Egiptu za obitelj i sebe. Neposredno prije odlaska na put organizator mu je javio kako rezervirani hotel s 5 zvjezdica još nije dovršen i u zamjenu su mu ponudili tri hotela. 

Međutim, ta se tri hotela nalaze u susjednom mjestu i imaju samo četiri zvjezdice. Treba li prihvatiti takvu ponudu?

Organizator putovanja (putnička - turistička agencija) u načelu ima pravo pravovremeno ponuditi jednakovrijedan zamjenski smještaj. Ukoliko putnik ne prihvati tu ponudu, njegovo se ponašanje smatra suprotnim ugovorom. No, "jednakovrijedan" znači da zamjenski hotel odgovara rezerviranom hotelu u pogledu kategorije, opremljenosti i standarda te da se nalazi u blizini rezerviranog hotela. 

Putnik nikako nije obavezan prihvatiti hotel s 4 zvjezdice umjesto hotela s 5 zvjezdica. Ukoliko putnik, s pravom, ne prihvati alternativni hotel, a već je uplatio svoje putovanje, može zahtijevati povrat novca. Osim toga ima pravo i na odštetu zbog beskorisno utrošenog godišnjeg odmora.

  isprintaj članak