Prirodan hidrogel kao ekološko rješenje za suše
Bečki znanstvenici razvili su hidrogel od potpuno prirodnih sirovina koji dugoročno poboljšava kakvoću tla. ...
Glačalo i glačanje
Kada kupujete novo glačalo obavezno provjerite ima li odgovarajući atest tj. zadovoljava li sigurnosne sustave u našoj zemlji. ...
U Baški otvorena trgovina ručno rađenih mirisnih suvenira
Nakon što su se 15 godina prodavali na štandu, ručno rađeni suveniri Kiki dobili su trgovinu. Iako je dolazak turista na Krk neizvjestan, vlasnica obrta Suzana ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Putovanje je najljepša sporedna stvar na svijetu
Objavljeno: 22.06.2019. 18:47  
Što kada turistička agencija ponudi zamjenski neodgovarajući hotel
Što kada turistička agencija ponudi zamjenski neodgovarajući hotel

Hurghada

 

Putnik je u putničkoj agenciji rezervirao paket aranžman za ljetovanje u Egiptu za obitelj i sebe. Neposredno prije odlaska na put organizator mu je javio kako rezervirani hotel s 5 zvjezdica još nije dovršen i u zamjenu su mu ponudili tri hotela. 

Međutim, ta se tri hotela nalaze u susjednom mjestu i imaju samo četiri zvjezdice. Treba li prihvatiti takvu ponudu?

Organizator putovanja (putnička - turistička agencija) u načelu ima pravo pravovremeno ponuditi jednakovrijedan zamjenski smještaj. Ukoliko putnik ne prihvati tu ponudu, njegovo se ponašanje smatra suprotnim ugovorom. No, "jednakovrijedan" znači da zamjenski hotel odgovara rezerviranom hotelu u pogledu kategorije, opremljenosti i standarda te da se nalazi u blizini rezerviranog hotela. 

Putnik nikako nije obavezan prihvatiti hotel s 4 zvjezdice umjesto hotela s 5 zvjezdica. Ukoliko putnik, s pravom, ne prihvati alternativni hotel, a već je uplatio svoje putovanje, može zahtijevati povrat novca. Osim toga ima pravo i na odštetu zbog beskorisno utrošenog godišnjeg odmora.

  isprintaj članak