Podstrek za bolju prehranu prilikom kupovine
Skrivene kalorijske zamke, masni zalogaji, zaslađena pića - supermarket je prepun nezdrave prehrane. Mnogi se potrošači pitaju: „Što još danas jesti sigurno?“ ...
Dubrovački hotel Kazbek prvi je hrvatski hotel koji se priključio svjetskoj cage-free inicijativi
Najveća politička kampanja za životinje iskorištavane u industriji hrane - europska građanska inicijativa Okončajmo doba kaveza čiji je krajnji cilj zabrana kav ...
Znanstvenici upozoravaju na ozbiljne zdravstvene posljedice zbog klimatskih promjena
Kako toplinski valovi postaju sve češći, teži i duži, očekujemo još bolesti povezanih s toplinom i smrti, posebno među djecom, starijim osobama, osobama s kroni ...
Anketa


NALAZITE SE U
Putnik mora slijediti proceduru priređivača putovanja (putničke agencije)
Objavljeno: 09.05.2018. 14:07  
Svi nastali troškovi idu na teret putnika
Svi nastali troškovi idu na teret putnika

I kada se ne održi neki od planiranih obilazaka putnika zbog promjenjenog dana odlaska nema odštete.

Čak i kad se priređivač putovanja izričito pridržava promjena reda letenja i u putnoj dokumentaciji se jasno na to pozove, te vam nekoliko dana prije leta javi potvrdu o povratnom letu, putnik mora slijediti ovu proceduru. Ukoliko to ne učini i propusti, na primjer, pretpostavljeni let do nekoliko sati, svi nastali troškovi idu na teret putnika. (Presuda suda: LG Frankfurkt/M od 11.11.99.).

Još se nije dogodio niti jedan zahtjev za smanjenjem cijene putovanja, ukoliko, zbog u kratkom roku promjenjenog povratnog leta, u vodu padne neki od planiranih obilazaka putnika zbog promjenjenog dana odlaska. (Presuda suda: AG Hannover, AZ: 560 C 4074/02)

  isprintaj članak