Dio kuhinja snižen za 40% i još nude 20% u Lesnini XXXL
Dio ponude kuhinja trenutačno je sniženo čak 40%, a moguće je ostvariti i dodatnih 20% popusta. ...
Janjetina za prste polizati!
Otkrivamo tajne kakve ni bake ne znaju ...
Six-Pack Abs i američki predsjednici
Bilo bi nategnuto reći da Amerikanci biraju predsjednike na temelju tjelesnog izgleda, ali se birači često smiju kandidatima koji zrače energijom. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Putnik mora slijediti proceduru priređivača putovanja (putničke agencije)
Objavljeno: 09.05.2018. 14:07  
Svi nastali troškovi idu na teret putnika
Svi nastali troškovi idu na teret putnika

I kada se ne održi neki od planiranih obilazaka putnika zbog promjenjenog dana odlaska nema odštete.

Čak i kad se priređivač putovanja izričito pridržava promjena reda letenja i u putnoj dokumentaciji se jasno na to pozove, te vam nekoliko dana prije leta javi potvrdu o povratnom letu, putnik mora slijediti ovu proceduru. Ukoliko to ne učini i propusti, na primjer, pretpostavljeni let do nekoliko sati, svi nastali troškovi idu na teret putnika. (Presuda suda: LG Frankfurkt/M od 11.11.99.).

Još se nije dogodio niti jedan zahtjev za smanjenjem cijene putovanja, ukoliko, zbog u kratkom roku promjenjenog povratnog leta, u vodu padne neki od planiranih obilazaka putnika zbog promjenjenog dana odlaska. (Presuda suda: AG Hannover, AZ: 560 C 4074/02)

  isprintaj članak