Bosch i Mercedes-Benz pokreću pilot-projekt za uslugu automatiziranog prijevoza u San Joseu
Automatizirana vozila S-klase opremljena Boschevim i Mercedes-Benzovim sustavom vožnje i softverom pružaju uslugu prijevoza između zapadnog San Josea i središta ...
U kojoj zemlji pršti od orgazma?
Sve vrvi trgovinama seksi igračkama, raznim spolno poticajnim materijalima, pornografskim filmovima i slično. ...
Krovovi bečkog metroa postaju postrojenja za proizvodnju solarne energije
Dobivenu će se energiju trošiti odmah na mjestu proizvodnje za pogon dizala, pokretnih stuba i rasvjetu. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Putnik mora slijediti proceduru priređivača putovanja (putničke agencije)
Objavljeno: 09.05.2018. 14:07  
Svi nastali troškovi idu na teret putnika
Svi nastali troškovi idu na teret putnika

I kada se ne održi neki od planiranih obilazaka putnika zbog promjenjenog dana odlaska nema odštete.

Čak i kad se priređivač putovanja izričito pridržava promjena reda letenja i u putnoj dokumentaciji se jasno na to pozove, te vam nekoliko dana prije leta javi potvrdu o povratnom letu, putnik mora slijediti ovu proceduru. Ukoliko to ne učini i propusti, na primjer, pretpostavljeni let do nekoliko sati, svi nastali troškovi idu na teret putnika. (Presuda suda: LG Frankfurkt/M od 11.11.99.).

Još se nije dogodio niti jedan zahtjev za smanjenjem cijene putovanja, ukoliko, zbog u kratkom roku promjenjenog povratnog leta, u vodu padne neki od planiranih obilazaka putnika zbog promjenjenog dana odlaska. (Presuda suda: AG Hannover, AZ: 560 C 4074/02)

  isprintaj članak