Six-Pack Abs i američki predsjednici
Bilo bi nategnuto reći da Amerikanci biraju predsjednike na temelju tjelesnog izgleda, ali se birači često smiju kandidatima koji zrače energijom. ...
Kada zvati Hitnu pomoć?
Na broju 94 intervencije uvijek prima liječnik, a ne telefonist u centrali, kako se često pogrešno misli. ...
Zagrepčanin Mario osvaja proteinskim sladoledom
Zagrepčanin je osmislio proteinski sladoled koji za razliku od klasičnog, ne sadrži ni šećer ni masnoće. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Pravni savjeti
Putnik mora slijediti proceduru priređivača putovanja (putničke agencije)
Objavljeno: 09.05.2018. 14:07  
Svi nastali troškovi idu na teret putnika
Svi nastali troškovi idu na teret putnika

I kada se ne održi neki od planiranih obilazaka putnika zbog promjenjenog dana odlaska nema odštete.

Čak i kad se priređivač putovanja izričito pridržava promjena reda letenja i u putnoj dokumentaciji se jasno na to pozove, te vam nekoliko dana prije leta javi potvrdu o povratnom letu, putnik mora slijediti ovu proceduru. Ukoliko to ne učini i propusti, na primjer, pretpostavljeni let do nekoliko sati, svi nastali troškovi idu na teret putnika. (Presuda suda: LG Frankfurkt/M od 11.11.99.).

Još se nije dogodio niti jedan zahtjev za smanjenjem cijene putovanja, ukoliko, zbog u kratkom roku promjenjenog povratnog leta, u vodu padne neki od planiranih obilazaka putnika zbog promjenjenog dana odlaska. (Presuda suda: AG Hannover, AZ: 560 C 4074/02)

  isprintaj članak