Neki studenti pokazuju znakove mentalnih tegoba poput poremećaja prehrane i samoozljeđivanja | Objavljeno: 17.11.2020. 10:09 |
Tijekom karantene tijekom pandemije covida-19, većina djece u Engleskoj zaostala je u učenju, a neka su imala znatno pogoršane društvene vještine, izvještaj upozorava Britanski ured za standarde u obrazovanju, uslugama za djecu i vještine (Ofsted). Tako su neka djeca zaboravila koristiti nož i vilicu, druga opet nose pelene.
Prema britanskom Ministarstvu obrazovanja, izvješće pokazuje da bi škole trebale biti otvorene tijekom pandemije, javlja britanski BBC.
Ofsted je proučavao utjecaj pandemije na djecu. Na jesen su stručnjaci posjetili 900 škola i vrtića i otkrili da pandemija djeci djeluje vrlo različito. Kako je objasnila glavna inspektorica Amanda Spielman, djeca bi se mogla približno podijeliti u tri skupine.
Najteže pogođena skupina male djece snažno osjeća posljedice nedolaska u školu ili predškolske skrbi. Ta su djeca oslabila u poznavanju brojeva i rječnika, neki, koji su već koristili kahlicu, vratili su se u pelene, a mnogi više ne znaju koristiti nož i vilicu.
Nedostatak usredotočenosti uočava se kod starije djece koja su se vratila u školu
Većina djece odbila je učiti zbog zatvaranja škole, ali u različitom stupnju. Starija djeca, na primjer, izgubila su ustrajnost u čitanju.
Međutim, za neku djecu karantena je bila dobro iskustvo. Ta su djeca iz obitelji koja ih podržavaju, ali ne nužno i one bogate, imala koristi od osjećaja veće povezanosti s roditeljima i kvalitetnije provedenog vremena sa svojim obiteljima.
Ofsted također ističe da se nedostatak usredotočenosti primjećuje kod starije djece koja su se vratila u školu, a „mrežne” svađe koje su započele na društvenim mrežama tijekom karantene preselile su se u učionice.
U izvještaju također spominju smanjenu tjelesnu sposobnost djece, dok neki studenti pokazuju znakove mentalnih tegoba poput poremećaja prehrane i samoozljeđivanja.
![]() |