Jeste li zavidni?
Usmjerite se na ono što stvarno želite, a ne na ono što drugi posjeduju. ...
Čak 86 posto ljudi je praznovjerno
Kain je ubio brata Abela baš u petak trinaestog. ...
Kanadski liječnici šalju pacijente u muzej
Promatranje umjetničkog djela odlično djeluje na kongnitivne* sposobnosti. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Fitness
Kada elektroliti, a kada glukoza
Objavljeno: 30.10.2018. 07:10  
Trening i obogaćivanje vode
Trening i obogaćivanje vode<br>

Kako se znojenjem gubi elektrolite mnogi smatraju da bi ih trebalo dodavati u vodu. No, dokazano je da osim natrija (soli), dodavanje elektrolita u vodu za vrijeme sportskih napora zaista nije potrebno! Treba ih nadoknaditi po svršetku treninga i to u obliku 2,5 dl voćnog soka.

Dodatak glukoze je ipak opravdan. Znanstveno je dokazano da se prilikom dugotrajnih teških sportskih napora dodavanjem glukoze u vodu povećava trenutni energetski kapacitet tijela i time sprečava umor. Ali ako je umor nastupio, pijenje tekućine s glukozom je beskorisno!

Važno je znati da koncentracija glukoze u napitku ne smije prelaziti 10 posto jer takva omogućuje brzo pražnjenje crijeva. 

Cilj pijenja takvih napitaka je brza rehidracija, odnosno energetska popuna.


  isprintaj članak