U Turskoj nemaju zakon o homoseksualnosti
Navršenih od 18 godina starosti je i dobna granica za dozvolu ulaska u barove i klubove koji prodaju alkohol. ...
Muškarca se pozna po gaćama
Materijal od kojeg se proizvedi muške gaće mora biti vrhunske kakvoće. ...
Turizam je treća izvozna grana svijeta
Prošlu godinu odlikuje održiv rast u mnogim odredištima. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Fitness
Kada elektroliti, a kada glukoza
Objavljeno: 30.10.2018. 07:10  
Trening i obogaćivanje vode
Trening i obogaćivanje vode<br>

Kako se znojenjem gubi elektrolite mnogi smatraju da bi ih trebalo dodavati u vodu. No, dokazano je da osim natrija (soli), dodavanje elektrolita u vodu za vrijeme sportskih napora zaista nije potrebno! Treba ih nadoknaditi po svršetku treninga i to u obliku 2,5 dl voćnog soka.

Dodatak glukoze je ipak opravdan. Znanstveno je dokazano da se prilikom dugotrajnih teških sportskih napora dodavanjem glukoze u vodu povećava trenutni energetski kapacitet tijela i time sprečava umor. Ali ako je umor nastupio, pijenje tekućine s glukozom je beskorisno!

Važno je znati da koncentracija glukoze u napitku ne smije prelaziti 10 posto jer takva omogućuje brzo pražnjenje crijeva. 

Cilj pijenja takvih napitaka je brza rehidracija, odnosno energetska popuna.


  isprintaj članak