U Turskoj nemaju zakon o homoseksualnosti
Navršenih od 18 godina starosti je i dobna granica za dozvolu ulaska u barove i klubove koji prodaju alkohol. ...
Muškarca se pozna po gaćama
Materijal od kojeg se proizvedi muške gaće mora biti vrhunske kakvoće. ...
Turizam je treća izvozna grana svijeta
Prošlu godinu odlikuje održiv rast u mnogim odredištima. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Fitness
Znanstvenici ne mogu dati određeni odgovor o količini vježbanja
Objavljeno: 13.02.2019. 12:30  
Tri najveće zablude o tjelovježbi
Tri najveće zablude o tjelovježbi

Kada znanstvenici ne mogu dati određeni odgovor o količini vježbanja potrebnog kako bismo ostali u formi i zdravi, sve je teže dobiti podstrek za naviku redovitog vježbanja. I tako su nastale tri najveće zablude o vježbanju.

Kao što je već spomenuto, postoje velike neizvjesnosti, ali za ova tri mita nema sumnje da odbijaju ljude da dođu do prijeko potrebne razine podstreka.

 

Mit: Vježbanje ne pomaže u suzbijanju loših učinaka starenja

Istina: Vrlo lažno. Redovito vježbanje ima dobar učinak na mozak i pomaže tijelu uravnotežiti loše učinke starenja. Postoje brojna istraživanja koja su pokazala da čak i starije osobe koje redovito vježbaju imaju puno manju mogućnost obolijevanja od bolesti srca.

Redovito vježbanje u određenim granicama nikada nije loše za bilo koga.

 

Mit: Usporavanje metabolizma glavni je razlog za postupno dobivanje na težini tijekom godina.

Istina: Sposobnost tijela da sagori kalorije promjenjivo je tijekom godina, ali nakon što pojedinac prođe tridesetu godinu, uravnotežuje se. Međutim, metabolizam nije glavni razlog za postupno povećanje tjelesne mase.

Činjenica da ljudi dobivaju na težini tijekom godina uglavnom je zbog njihovih navika. Nije tajna da, ako želite imati savršeno tijelo, trebate se dobro oznojiti. 

 

Mit: Kako biste ostali u formi, vježbanje jednom ili dvaput tjedno je dovoljno.

Istina: Za održavanje postojećeg izgleda sasvim je dovoljno vježbanje jednom ili dva puta tjedno. Ali, ako želite lijepo i prikladno tijelo, morat ćete uraditi više od toga.

Kako biste dobili dobre rezultate, trebat ćete početi vježbati tri do pet puta tjedno. Ne mora nužno biti intenzivan trening ili stroga vježba. Čak i 30-minutna šetnja bit će dovoljna.


  isprintaj članak