Vidra uživa u ljubavnoj predigri

Razlog uništavanja vidri je bilo meso koje se mnogo tražilo u zemljama kršćanske vjere za vrijeme posta. ...
Programirani kvarovi uređaja odnose potrošačima novac
Predloženo glasanje da potrošači imaju pravo na popravak, što znači da im dijelovi moraju biti dostupni po razumnim cijenama tijekom očekivanog vijeka trajanja. ...
Tijekom karantene djeca zaboravljaju kako koristiti nož i vilicu
Tijekom karantene tijekom pandemije covida-19, većina djece u Engleskoj zaostala je u učenju, a neka su imala znatno pogoršane društvene vještine. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti iz svijeta
Sigurna putovanja poprimila veći značaj tijekom pandemije covida-19
Objavljeno: 20.11.2020. 16:58  
TripAdvisor se najviše spominje među 10 najboljih turističkih influencera na Twitteru
TripAdvisor se najviše spominje među 10 najboljih turističkih influencera na Twitteru

Izvor: GlobalData

TripAdvisor se najviše spominje među 10 najboljih turističkih influencera na Twitteru TripAdvisor, GetYourGuide i Skyscanner su najčešće spominjane tvrtke u raspravama o utjecajima putovanja i turizma na Twitteru tijekom trećeg tromjesečja 2020. godine, prema GlobalData-i, tvrtki za podatke i analitiku.

Nishad, analitičar influenecera iz GlobalData-e, komentira: „Rasprave povezane s TripAdvisorom otkrile su da su sigurna putovanja poprimila veći značaj tijekom pandemije covida-19 i domaćih putovanja, cestovnih putovanja i pustolovina na otvorenom jer mnogi putnici sada više vole istraživati ​​odredišta s manje gužve."

Među trendovima, "hotel” se pojavio kao najomiljeniji trend utjecaja putovanja i turizma, a slijede ga "odredišta” i "obiteljska putovanja” na Twitteru, otkriva GlobalData.

Rasprave o "hotelu" otkrile su da je robotska tehnologija postala jedna od trendovskih tehnologija u ugostiteljstvu za poboljšanje korisničke usluge nudeći sigurno jedinstveno iskustvo koje putnike čini sigurnim od covida-19 tijekom hotelskog boravka. Tijekom pandemije, Hotel Trio u Healdsburgu privukao je putnike svojim robotom Rosé nudeći usluge poput čišćenja i beskontaktne dostave.

Analiza GlobalData-ove platforme za utjecaj influencera na putovanja i turizam, koja prati više od 200 vodećih stručnjaka u industriji i njihove rasprave o novonastalim trendovima, zaraženim područjima, novim poljima inovacija i drugim omiljenim područjima na Twitteru, otkrila je stručnjaka za putovanja i osnivača Traveldudesa "Melvin Bocher”, koji u velikoj mjeri dijeli turističke informacije vezane za razna odredišta diljem svijeta. Time je postao najbolji influencer tijekom trećeg kvartala 2020. godine.

 Sonja Holverson, suosnivačica OutBoundinga i blogerice za putovanja, istaknuta je kao sljedeća najviše rangirana influencerica s ocjenom influencera od 85. Na Twitteru uglavnom dijeli razgovore o putovanjima i turizmu. Slijedi je bloger za putovanja Arthur Frommer s ocjenom influencer 68.

  isprintaj članak