Klimatske promjene utječu na turističke tokove
Klimatske promjene utjecat će na mnoga turističkea odredišta, prvenstveno stoga jer je većina turističkih aktivnosti uvjetovane klimatskim stanjima. ...
Krvava kiša u Indiji
Postoje mnoge pretpostavke koje objašnjavaju ovo čudo, uključujući vulkanske materijale i svemirska podrijetla koje tek treba dokazati.
...
Naočale čuvaju našu najveću dragocjenost - vid
Sunčane naočale trebaju zaštititi vaše oči od štetnih sunčevih UV, kao i prašine i zagađenja oko nas ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti iz svijeta
Broj ostvarenih noćenja turista iz Kine u prva dva mjeseca ove godine veći je čak 54% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje
Objavljeno: 15.04.2019. 09:52  
Turisti iz Kine u Srbiju dolaze bez vize
Turisti iz Kine u Srbiju dolaze bez vize

Dobropotočka crkva (Krupanj, Srbija)


Srbija je odredište s drugim najvećim rastom noćenja i dolazaka stranih turista u Europi u 2018. godini. Istovremeno, prema izvještaju Europske turističke komisije (ETC), Srbija je ostvarila najveći porast broja kineskih turista i na prvom je mjestu u odnosu na ostala europska odredišta s rastom od preko 100%.

U analizi Europske turističke komisije navedeno je da su razlozi za petnaestpostotni rast broja stranih turista, bezvizni režim koji Srbija ima s Kinom kao i snažne online kampanje. Tijekom ovih kampanja, višestruko je povećan broj pratitelja objava Turističke organizacije Srbije (TOS) na društvenim mrežama dok video sadržaji koji promoviraju turističku ponudu Srbije imaju milijunske preglede.

Istovremeno, Turistička organizacija Srbije (TOS), nastavlja aktivnu promociju na kineskom tržištu i od danas,15. travnja, do 17. travnja nastupa na sajmu COTTM u Pekingu. Zbog činjenice da najveći broj kineskih turista, koji dolaze organizirano, žele obići i veći dio regije, TOS na ovom sajmu nastupa zajedno s Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore kako bi predstavili objedinjene turističke ponude obje države. Na štandu se predstavljaju i Turistička organizacija Beograda, hoteli Holiday Inn Express i Prag Kopernikus, kao i agencije: Omnitours, Glob Metropoliten, Asteria, Uniline i Alphatravel. Tijekom sajma u Pekingu, Marija Labović, direktorica TOS-a, nastupila je kao glavni panelista na konferenciji pod nazivom "The Evolution of Destination Marketing in Chinese Market”.

Broj ostvarenih noćenja turista iz Kine nastavlja rasti i u prva dva mjeseca ove godine veći je čak 54% u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. 


  isprintaj članak