Grad blizanca u Indiji
Ova neobičnost rođenja velikog broja blizanaca zabilježen je iu gradovima Igbo-Ora u Nigeriji i Cândido Godói u Brazilu. ...
Klice otporne na antibiotike šire se i u perilicama rublja
Klice otporne na antibiotike proširile su se i u perilice rublja u kućanstvima, ali i u dječjim bolnicama lako ih je naći ukoliko perete rublje novorođenčadi. ...
Kada snižavati cijene i koja je važnost ulaganja u ljude
Tijekom panela na HOW festivalu stalno se spominjalo Tursku kao konkurencija, a svi su sudionici zajedno zaključili da dugoročno gledano, spuštanje cijena nije ...
Anketa


NALAZITE SE U
Održana 53. sjednica Turističkog vijeća
Objavljeno: 23.07.2019. 21:35  
Turističko vijeće: usvojeni prijedlozi javnih poziva za udruženo oglašavanje i strateške promotivne kampanje
Turističko vijeće: usvojeni prijedlozi javnih poziva za udruženo oglašavanje i strateške promotivne kampanje

Brezje Dravsko (Snimio: Željko Marušić)


Na upravo održanoj 53. sjednici Turističkog vijeća donesene su odluke o raspisivanju javnog poziva za udruženo oglašavanje u 2020. godini, prijedlogu koncepta Poziva za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. godini i odluka o suradnji između Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice s organizacijom UNICEF. Dodatno, vijećnicima Turističkog vijeća prezentirane su informacije o turističkom prometu u prvom polugodištu 2019. godine. 

Prilikom svog obraćanja na 53. sjednici Turističkog vijeća ministar turizma Gari Cappelli istaknuo je kako je od samih fizičkih pokazatelja broja dolazaka, noćenja i popunjenosti objekata, mnogo važniji prihod koji ostvarujemo. „U prvom tromjesečju ove godine ostvarili smo rast prihoda od turizma od 5,4 posto, odnosno prihodovano je 25 milijuna eura više negoli u istom razdoblju lani što je dokaz kako naša politika osnaživanja cjelogodišnjeg turizma daje pozitivne rezultate". Ministar je nadodao kako će u Ministarstvu turizma uskoro započeti s izradom nove Strategije razvoja turizma kojoj će naglasak biti na podizanju kvalitete i održivosti jer „samo kvalitetnim i odgovornim upravljanjem turizmom možemo ostati konkurentni i poticati cjelokupno gospodarstvo zemlje". 

 

Raspisivanje javnih poziva očekuje početkom rujna ove godine.

Odlukom o raspisivanju javnog poziva za udruženo oglašavanje u 2020. godini utvrđeno je kako će ono obuhvaćati tri različita modela: udruženo destinacijsko oglašavanje sustava turističkih zajednica kroz koji će HTZ sa sustavom turističkim zajednica provoditi destinacijsku promociju; u drugom modelu suradnju sa subjektima nositeljima ponude u svojoj destinaciji odrađivati će sustav turističkih zajednica koje svoj zahtjev dostavljaju HTZ-u na odobrenje, dok treći model obuhvaća udruženo oglašavanje ponude nautičkog turizma koje provodi HTZ sa subjektima koji planiraju ozbiljne marketinške kampanje. Poziv će se objaviti krajem kolovoza/početkom rujna ove godine uz rok prijave od oko mjesec dana.

Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. godini biti će upućen svim organizatorima putovanja s inozemnih tržišta u svim oblicima organiziranih programa za Hrvatsku, a naglasak će i dalje biti na zajedničkim kampanjama u javnim medijima. Predstavništva HTZ-a, kao i prethodne godine, prikupit će sve prijave zainteresiranih partnera, dati svoj prijedlog odabira partnera i kampanji za svoje tržište. Poziv će se objaviti krajem kolovoza/početkom rujna ove godine.

 

Program partnerstva UNICEF-a i Republike Hrvatske za razdoblje 2017.-2021. uključuje niz ciljeva i aktivnosti na kojima UNICEF surađuje s resornim ministarstvima. S obzirom da navedeni Program partnerstva predviđa i nova partnerstva koja doprinose dobrobiti djece, UNICEF je prepoznao Ministarstvo turizma i Hrvatsku turističku zajednicu kao važne partnere u promicanju dječjih prava s naglaskom na sektor turizma. Osnovni cilj suradnje je zajedničko djelovanje usmjereno osiguranju jednakih šansi za djecu i promicanju njihovih prava u turizmu te podrška programima UNICEF-a dogovorenima s Vladom RH. U tu svrhu, na temelju potpisanog sporazuma, raditi će se na jačanju kapaciteta svih uključenih vezano uz razumijevanje i primjenu dječjih prava u turizmu, povećanju brige za djecu od strane turističkog sektora, namicanju sredstava za programe za najranjiviju djecu u Hrvatskoj te daljnjem jačanju ugleda hrvatskog turizma. 

  isprintaj članak