Život bez muke i nereda
Jeste li se sjetili kupiti jeftinu plastičnu foliju i njome zaštititi radnu površinu prilikom rada za koji smatrate da će je dosta zaprljati? Kad završite jedno ...
Pet načina kako pronaći pravog životnog partnera
Postoje razne stvari koje nekome mogu otežati pronalazak srodne duše, počevši od previše zauzetosti poslom, nespojivosti itd. Postoje čak i oni koji su odlučili ...
Kostarika je proglašena najsretnijom zemljom u Latinskoj Americi
Ovo istraživanje mjeri očekivano trajanje života, BDP po stanovniku, doživljaj korupcije, slobodu donošenja odluka, podršku drugih ljudi u teškim vremenima i ve ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Objavljeno: 24.03.2021. 12:32  
Valamar predstavio Places by Valamar - novi lifestyle brend
Valamar predstavio Places by Valamar - novi lifestyle brend

Slika: Valamar

Valamar je stvorio novi lifestyle brend (robnu marku načina života) pod nazivom [Places] by Valamar, namijenjen gostima koji traže slobodu izbora, suvremeni izgled i izvorni doživljaj odredišta uz puno poštovanje prema prirodi i okruženju. Lifestyle hoteli posljednjih su godina trend u svjetskom hotelijerstvu jer su usmjereni prema stvaranju jedinstvenog iskustva boravka i pomicanju granice tradicionalnog poimanja hotelijerstva. Lifestyle hoteli u žarište stavljaju jedinstveni doživljaj i izvornu uslugu, odnosno prikaz onoga što je najvrednije u odredištu i na taj način privlače suvremene putnike, prvenstveno „milenijalace", koji posebno vrednuju jedinstvena iskustva, susrete s ljudima sa sličnim sklonostima, namirnice za jela iz prirodnog uzgoja, te očuvanje prirode i ekološku održivost.  

Prvi Valamar hotel pod novim brendom bit će Hvar (Placeshotel) by Valamar u Starom Gradu na Hvaru (bivši hotel Lavanda) u čije preuređenje će biti uloženo ukupno oko 53 milijuna kuna, a prema sadašnjim planovima otvorit će ga se sredinom svibnja.

Jedna od značajnijih posebnosti ovog hotela je (Placesflex) ponuda koja gostima pruža potpunu slobodu uživanja u restoranskoj ponudi u onom ritmu koji im najviše odgovara. Ukoliko su iz bilo kojeg razloga propustili ručak ili večeru - 25 eura svog dnevnog kredita mogu iskoristiti u restoranu ili hotelskim barovima. Ono što ne potroše taj dan mogu, po želji, prebacivati u idući. Gostima će pažnju privući i bazenski kompleks, koji u ovom hotelu postaje i središte dnevne zabave uz glazbu uživo mjesnih grupa i DJ-eva koja se nastavlja i nakon zalaska sunca. Hotel ima 179 soba koje predstavljaju spoj sredozemne tradicije i suvremenog izgleda. Sve su opremljene krevetima s madracima vrhunske kvalitete, a imaju i smart TV, superbrzi Wi-Fi, klimatizaciju i sve ostalo za odmor iz snova. Udobnosti će pridonijeti i sloboda bezgotovinskog plaćanja narukvicom te beskontaktni check-in.

„Valamar s uvođenjem brenda (Places) nastavlja pratiti najnovije pravce u hotelijerstvu. Riječ je o hotelskom konceptu namijenjenom prvenstveno milenijalcima, mladim profesionalcima i onima koji se prepoznaju u posebnim vrijednostma načina života koje (Places) nudi. Za Hvar (Placeshotel) najvažnija će biti gosti iz Velike Britanije, Sjedinjenih Država, Njemačke i Austrije, te, prirodno, iz Hrvatske. Hvar je odredište koja se uspješno smjestilo u tržišnim segmentima mlađih, opuštenih i istovremeno iskustveno i ekološki osvještenih ljudi. Upravo zato smo Hvar izabrali kao idealno mjesto za lansiranje našeg novog brenda od kojeg imamo velika očekivanja u budućnosti. U narednom razdoblju predviđamo otvaranje još nekoliko hotela pod Places) robnom markom” – istaknuo je Davor Brenko, potpredsjednik Valamar Riviere za prodaju i marketing.

  isprintaj članak