Stvari koje nikako ne pripadaju u perilicu rublja
Ako želite uštedjeti novac i ako želite da vaša perilica rublja dobro i dugo radi, onda budite oprezni da sljedeći predmeti ne uđu u nju. ...
Djeca, škola i zaštitne maske za lice
I učenici i studenti u Nizozemskoj ne moraju nositi maske za lice, čak ni učitelji i starija djeca iako su se neki učitelji opirali takvoj "slobodi”. ...
Kako najbolje iskoristiti vrijeme za učenje kod kuće
Slijedite ove jednostavne savjete i stvorite uvjete za učenje kod kuće. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Vinsko tržište prije i poslije korone
Objavljeno: 26.06.2020. 22:26  
VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu 30. lipnja 2020. u Zagrebu
VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu 30. lipnja 2020. u Zagrebu

Irena Lučić, Marija Vukelić, organizatorice iz udruge Vinoljupci

 

VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu, održat će se u utorak, 30. lipnja 2020. u zagrebačkom hotelu International s početkom u 11 sati. Konferencija je prvenstveno namijenjena vinarima, vinskim profesionalcima, distributerima vina, predstavnicima HoReCa sektora kao i ljubiteljima vina koje to zanima. 

Tema konferencije je „Strateško planiranje u vinskom marketingu", a uvodna rasprava „Strategija vinskog marketinga u Hrvatskoj" ugostit će predstavnike priznatih ustanova i nezavisne marketinške stručnjake. Među njima su i doc.dr.sc. Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište, prof.dr.sc. Dragan Kovačević, podpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam, g. Josip Kraljičković, pročelnik upravnog odjela za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo Zagrebačke županije, dr.sc. Žarko Stilin, prodekan za poslovnu suradnju i predstojnik katedre za marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi PAR u Rijeci te predstavnici Ministarstva poljoprivrede i Agronomskog fakulteta u Zagrebu. Panelisti će prisutnima, svatko sa svog gledišta, pokušati dati uvid u postojeću strategiju vinskog marketinga u Hrvatskoj te ideje, dosad postignute rezultate, kao i smjernice za unapređenje brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje.

Nakon panel-diskusije na rasporedu su interaktivna predavanja, zamišljena kao otvorene teme s predviđenim prostorom za pitanja i diskusiju. Vrlo aktualnu temu „Vinsko tržište prije i poslije korone" predstavit će predavači Žarko Stilin i Nenad Trifunović. O važnosti udruživanja vinara i zajedničkom tržišnom nastupu sa praktičnog i pravnog gledišta govorit će Nikola Benvenuti, Janko Kezele i Ivan Ćuk. Temeljne smjernice izrade kvalitetnog poslovnog i marketinškog plana predstavit će predstavnice diWine Consultinga, Renata Lončarić i Tena Popović, a o stvaranju dodane vrijednosti na primjeru vina iz mora govorit će Karmela Tancabel i Marko Dušević.

Sudionike konferencije očekuje i nagradna tombola s vrijednim nagradama.

  isprintaj članak