U Baški otvorena trgovina ručno rađenih mirisnih suvenira
Nakon što su se 15 godina prodavali na štandu, ručno rađeni suveniri Kiki dobili su trgovinu. Iako je dolazak turista na Krk neizvjestan, vlasnica obrta Suzana ...
Paprika
Ostavimo li da plodovi potpuno dozriju na stabljici, paprika će prestati cvjetati. ...
Kako očistiti prijenosno računalo puno mikroba
Za vrijeme dok se suši pametno računalo upotrijebite vrijeme i operite ruke! Na taj način nećete vratiti klice na svoj novo dezinficirani uređaj. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vinari i vinarstvo
Vinsko tržište prije i poslije korone
Objavljeno: 26.06.2020. 22:26  
VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu 30. lipnja 2020. u Zagrebu
VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu 30. lipnja 2020. u Zagrebu

Irena Lučić, Marija Vukelić, organizatorice iz udruge Vinoljupci

 

VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu, održat će se u utorak, 30. lipnja 2020. u zagrebačkom hotelu International s početkom u 11 sati. Konferencija je prvenstveno namijenjena vinarima, vinskim profesionalcima, distributerima vina, predstavnicima HoReCa sektora kao i ljubiteljima vina koje to zanima. 

Tema konferencije je „Strateško planiranje u vinskom marketingu", a uvodna rasprava „Strategija vinskog marketinga u Hrvatskoj" ugostit će predstavnike priznatih ustanova i nezavisne marketinške stručnjake. Među njima su i doc.dr.sc. Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište, prof.dr.sc. Dragan Kovačević, podpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam, g. Josip Kraljičković, pročelnik upravnog odjela za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo Zagrebačke županije, dr.sc. Žarko Stilin, prodekan za poslovnu suradnju i predstojnik katedre za marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi PAR u Rijeci te predstavnici Ministarstva poljoprivrede i Agronomskog fakulteta u Zagrebu. Panelisti će prisutnima, svatko sa svog gledišta, pokušati dati uvid u postojeću strategiju vinskog marketinga u Hrvatskoj te ideje, dosad postignute rezultate, kao i smjernice za unapređenje brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje.

Nakon panel-diskusije na rasporedu su interaktivna predavanja, zamišljena kao otvorene teme s predviđenim prostorom za pitanja i diskusiju. Vrlo aktualnu temu „Vinsko tržište prije i poslije korone" predstavit će predavači Žarko Stilin i Nenad Trifunović. O važnosti udruživanja vinara i zajedničkom tržišnom nastupu sa praktičnog i pravnog gledišta govorit će Nikola Benvenuti, Janko Kezele i Ivan Ćuk. Temeljne smjernice izrade kvalitetnog poslovnog i marketinškog plana predstavit će predstavnice diWine Consultinga, Renata Lončarić i Tena Popović, a o stvaranju dodane vrijednosti na primjeru vina iz mora govorit će Karmela Tancabel i Marko Dušević.

Sudionike konferencije očekuje i nagradna tombola s vrijednim nagradama.

  isprintaj članak