Zatvorenici u Rusiji vole čitati klasiku
"Da, čovjek je smrtan, ali to još ne bi bilo tako loše. Loše je to što je ponekad iznenada smrtonosan, to je odvratna stvar!" ...
Odmor i lopovi
Zaboravite na suosjećajnost na odmoru. Često će vam pristupati ljudi s pričama koje izazivaju suze, a da niste svjesni da je riječ o lopovima. ...
Najljepša mjesta za ronjenje
Ljeto i želja za odmorom nas privlače, a osobni užitak nam treba ipak biti na prvom mjestu! ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Prihodi dosegli 216 milijuna kuna, dovršeno najveće ulaganje u povijesti ACI-ja
Objavljeno: 10.04.2019. 15:33  
Vjetar u jedra ACI d.d.

ACI je objavio revidirane godišnje financijske izvještaje za 2018.g. Trend rasta prihoda nastavio se i u 2018.g.: ukupni prihodi porasli su za 7% u odnosu na 2017.g. i iznose 216 milijuna kuna, dok su poslovni prihodi porasli su za 11% i iznose 211 milijuna kuna. Prihod je u rastu u gotovo svim marinama. Dobit Društva također je porasla za visokih 54 % na 38,4 milijuna kuna, dok je EBITDA povećana za 22% i iznosi 93,9 milijuna kuna. 

Završen je i najveći pojedinačni ulagački projekt u povijesti ACI-ja: u ožujku je za novu ACI marinu Rovinj ishođena uporabna dozvola. Radi se o projektu u koji je uloženo preko 150 milijuna kuna, a ukratko se može opisati u četiri riječi: ljepota, luksuz, inovativna rješenja i sigurnost. Kategorizacija marine upravo je u tijeku. Očekuje se visokih pet sidara koja strankama jamče ispunjavanje najviše razine kvalitete u pogledu niza posebnih uvjeta i visokih standarda opremljenosti i izgleda prostora u kojima se djelatnost obavlja, načina na koji se usluge pružaju, sadržaja koji marina nudi te u konačnici i u pogledu primjene načela zaštite okoliša u svakodnevnom poslovanju. Marina raspolaže sa 1.400 čvm komercijalnih prostora, a posebna briga vođena je da se u te prostore uvede ponuda usluga na visokoj razini: ugostiteljskih sadržaja, restorana i caffe - lounge bara, trgovina mješovitom robom, wellness, trgovine svjetski poznatih robnih marki, predstavništva renomiranih prodajnih zastupnika luksuznih jahti, čarter agencije, servisni centar za plovila itd. Opremljena je Wi Fi sustavom najnovije generacije, a luksuznim plovilima sigurnost daje i najmoderniji sustav video nadzora te kontrole pristupa. Posebna briga uložena je u zaštitu okoliša i održanje čistoće morskog okoliša, prilikom izgradnje korišteni su konstrukcijski materijali i energetski sustavi koji osiguravaju najveću energetsku učinkovitost, a primijenjene su i sve prednosti LED rasvjetne tehnologije i upravljanja rasvjetom. Službeno otvaranje marine biti će krajem travnja.

Osuvremenjenje poslovanja posljednjih godina prvenstveno je usmjereno prema podizanju kvalitete usluge, privlačenju novih stranaka te istraživanju tržišnih mogućnosti Jadrana. Povrh tri ISO certifikata za kvalitetu, okoliš i energiju, ACI je upravo ishodio i četvrti - ISO 27001:2013 standard za informacijsku sigurnost. Društvo je u 2018. po prvi puta objavilo vlastiti časopis ACI No1, i to u tiskanom i digitalnom obliku. Radi se o magazinu u četverojezičnom luksuznom izdanju koje na jednome mjestu objedinjuje katalog ACI marina, informacije za nautičare te ekskluzivne reportaže i teme o načinu života, a upravo je iz tiska izašlo i izdanje za 2019.g.  ACI postiže odlične rezultate i na području digitalnog poslovanja s vlastitim sustavom rezervacija. Od prošle sezone nautičarima je na raspolaganju i ACI mobilna aplikacija koja omogućava jednostavan i brz pristup informacijama i rezervaciji veza. ACI već treću godinu primjenjuje sustav digitalnih uplovljavanja uz pomoć posebne aplikacije i uređaja koje koriste mornari, a u tijeku je izrada i GIS sustava vezova svih marina.

S obzirom na stabilan rast, 2018. godinu obilježilo je i niz istraživanja tržišta i razvojnih potencijala Društva slijedom čega je odlučeno krenuti u razvoj novih proizvoda i usluga, što će pridonijeti raznolikosti poslovanja. Jedan od takvih je i ostvarenje ACI Yachting akademije. U tom cilju, ACI s posebnim zadovoljstvom najavljuje suradnju s Nautor Swanom, jednim od najpoznatijih svjetskih brandova u svijetu nautike i sinonimu za izvrsnost i luksuz. Poslovna suradnja obuhvaća kupnju šest ClubSwan36 jedrilica koje će biti na raspolaganju ACI-jevim strankama te niz marketinških aktivnosti usmjerenih osmišljavanju prepoznatljivog imidža, organizaciju regata, međusobnu promociju i osmišljavanje turističkog proizvoda usmjerenog na podizanje kvalitete usluge ACI-ja i ugleda Hrvatske kao vodećeg svjetskog nautičkog odredišta. Konačno, projektom se ACI vraća svojim korijenima – popularizaciji jedrenja kroz organizaciju natjecateljskih i rekreativnih regata i team buildinga. 

 

  isprintaj članak