Čuda spolnosti
Muški fetus ima sposobnost erekcije dok je majka u zadnjem tromjesečju trudnoće. ...
Uvjet maske: izbjegavajte diskriminaciju, spriječite isključenje
Maske su trenutno obavezne na mnogim mjestima. Diskriminacija ljudi koji su vani u javnosti bez zaštite usta nije neuobičajena. Nenošenje maski može imati zdrav ...
Okus seksa
Pojedeno utječe na okus tijela tijekom oralnog seksa. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Koristite što manje jabučnog octa i senfa i umjereno solite
Objavljeno: 10.01.2021. 07:39  
Začini za zdravlje zimi
Začini za zdravlje zimi

Nastojte uvijek jesti raznoliku sezonsku hranu. Prilozi od žitarica ne smiju prelaziti trećinu obroka. Ne zaboravite koristiti različite žitarice kao što su proso, smeđa riža, kukuruzno brašno, heljda itd. One bi trebale činiti 40% ukupnog obroka.

 

Ovako bi trebalo postupati s hranom

- Hranu što manje zasladite, kiselite i paprite.

- Uživajte što više u sezonskom voću i povrću u manjim obrocima.

- Zimi, pa čak i po hladnijem vremenu, koristite začine koji stvaraju toplinu u tijelu: hren, muškatni oraščić, đumbir, cimet, mažuran, majčina dušica).

- Ljeti i u toplijoj klimi jedite uglavnom svježu hranu blagog okusa sa što manje prethodno navedenih začina koji stvaraju toplinu u tijelu.

- Sokove od voća i povrća pijte natašte i između obroka. Kada jedete žitarice za zajutrak, poželjan je dulji, najmanje pola sata razmak, nakon pijenja voćnih sokova.

- Jedite što manje industrijski prerađene i konzervirane hrane.

- Koristite što manje jabučnog octa i senfa i umjereno solite. Ocat možete zamijeniti limunom, dodati malo maslinovog, bučinog, sezamovog ili drugog hladno prešanog ulja.

- Zajutrak pojedite prije devet sati, a večerajte tri ili četiri sata prije spavanja.

- Redovito vježbajte i budite što više na svježem zraku i u prirodnom okruženju.

- Održavajte duševni mir koji će povećati vašu tjelesnu obranu.

  isprintaj članak