Koronavirus smanjio zagađenje zraka u Europi i svijetu
Objavljene karte prikazuju promjene u količini dušičnog dioksida (NO2) - zagađivača koji uglavnom nastaje od upotrebe fosilnih goriva. ...
Stjuardese se najviše bolje požara u avionu
Čak 44,5 % kabinskog osoblja vidjelo putnike kako pokušavaju obaviti spolni odnos u zahodu zrakoplova, a od njih je dva i pol posto dobilo ponudu da se pridruže ...
Filmske poslastice iz Beča
Kada vi ne možete u Beč, tada Beč dolazi k vama! Donosimo vam pregled najboljih filmova snimljenih u njemu. ...
Anketa


NALAZITE SE U > Vijesti
Odgođene su promotivne kampanje na digitalnim i online platformama na većini tržišta
Objavljeno: 11.03.2020. 23:53  
Zbog pojačanog praćenja stanja oko koronavirusa sjednice Turističkog vijeća HTZ-a održavat će se jednom tjedno
Zbog pojačanog praćenja stanja oko koronavirusa sjednice Turističkog vijeća HTZ-a održavat će se jednom tjedno

Zadar

Danas je održana 62. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća odlučili da će se sjednice zbog pojačanog praćenja stanja oko koronavirusa održavati jednom tjedno. Na sjednici je usvojen i prijedlog odluke o potporama top događanjima u 2020. godini te prijedlog odluke o suradnji vezano uz održavanje godišnje konferencije američkog udruženja putničkih agenata, savjetnika i agencija „ASTA Expo 2020." koja će se održati u Dubrovniku u prosincu ove godine. 

Razgovaralo se o koronavirusu te utjecaju na turističku industriju. Ministar turizma Gari Cappelli je neposredno prije sjednice vijeća prisustvovao sastanku u Ministarstvu financija s poslodavcima o mjerama Vlade. „Svjesni smo stanja zbog epidemije koronavirusa i njenog utjecaja na naše cjelokupno gospodarstvo od kojeg je turizam u ovom trenutku najpogođeniji. Mjere koje će Vlada primijeniti bit će u prvom redu za zadržavanje radnih mjesta i održavanje likvidnosti poslodavaca čije je poslovanje izravno pogođeno virusnom krizom", izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.

 „U stalnom smo kontaktu s najvažnijim organizatorima putovanja, partnerima i subjektima iz turističke industrije, kao i sa kolegama iz Europske putničke komisije. U suradnji s uredima predstavništva HTZ-a u svijetu svakodnevno aktivno pratimo stanje oko korona virusa te smo u skladu s novonastalim okolnostima prilagodili marketinške i PR aktivnosti po tržištima. Predviđene promotivne kampanje na digitalnim i online platformama na većini tržišta su odgođene. Do početka ožujka uspješno smo odradili oglašavanja u sklopu brand kampanja, dok su kampanje za promociju pred- i posezone sui pomaknute kako bi prilagođene promotivne poruke objavili u odgovarajuće vrijeme prema ciljnim skupinama u smislu njihove otvorenosti i spremnosti na ostvarenje putovanja nakon stabilizacije stanja", izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice danas je prihvatilo prijedlog odluke o potporama top događanjima u 2020. godini, odnosno događanjima koja su razlog dolaska velikog broja posjetitelja te imaju jak promidžbeni učinak u zemlji i inozemstvu. Ovom odlukom odobrena su sredstva za sufinanciranje 23 događanja u ukupnom iznosu od 2,970.000 kuna. 

Članovi vijeća prihvatili su i prijedlog suradnje vezano uz održavanje godišnje konferencije američkog udruženja putničkih agenata, savjetnika i agencija „ASTA EXPO 2020.". Tako će Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Turističkom zajednicom Dubrovačko-neretvanske županije i Turističkom zajednicom grada Dubrovnika, u sklopu aktivnosti Kongresnog odjela, poduprijeti održavanje godišnje konferencije američkog udruženja putničkih agenata, savjetnika i agencija koja će se održati u Dubrovniku u razdoblju od 3. do 6. prosinca 2020. godine te na kojoj se očekuje oko 350 sudionika iz raznih dijelova Sjedinjenih Američkih Država. 

  isprintaj članak