Filmaktiv poziva riječke srednjoškolce i srednjoškolke na audiciju za dokumentarni film „Koga briga”
Polazišna točka filma su stvarni problemi, ljudi i događaji u svijetu generacije Z, ispričani iz perspektive mladih sudionika. ...
Uloga bakterija u održavanju zdravlja morskih sedimenta
Istraživanja mikrobnih zajednica mogu dati ključne informacije o stupnju zagađenja okoliša te ih je potrebno uključiti u praćenje stanja okoliša u budućnosti! ...
Najbolji poslodavci u Singapuru 2021. godine
Hotelska kuća Marriot je zauzela visoko 11. mjesto, a Accor Hotels su na 18 mjestu, Starbucks Coffe Singapore na 22. mjestu. ...
Anketa


NALAZITE SE U
Treba se prijaviti najkasnije 48 sati prije polaska
Objavljeno: 19.09.2020. 09:15  
Zrakoplovne tvrtke i touroperatori (organizatori putovanja) moraju vam omogućiti let iz ili u europsku zračnu luku
Zrakoplovne tvrtke i touroperatori (organizatori putovanja) moraju vam omogućiti let iz ili u europsku zračnu luku

Sve zračne luke trebaju imati i zahod za osobe s invaliditetom

Ako imate invaliditet ili vam je ograničena pokretljivost, zrakoplovne tvrtke i touroperatori (organizatori putovanja) moraju vam omogućiti let iz ili u europsku zračnu luku. Iznimke se mogu napraviti samo ako to zahtijevaju primjenjivi sigurnosni propisi ili ako postoje tehničke prepreke za prijevoz osoba s invaliditetom ili osoba s smanjenom pokretljivošću. Neki od primjera su: kabina je premala za vaša invalidska kolica ili su vrata zrakoplova preuska.

Zrakoplovna tvrtka ili touroperator moraju se brinuti o vama od dolaska u zračnu luku do polaska bez dodatnih troškova. Zrakoplovne tvrtke moraju vam osigurati besplatnu pomoć i osigurati električna invalidska kolica ili pse pomoćnike.

Kako bi se zračni prijevoznik ili organizator putovanja mogao dobro pripremiti za podršku, trebate se prijaviti kod zrakoplovne tvrtke ili organizatora putovanja najkasnije 48 sati prije polaska. Također biste trebali biti točni u dolasku na dogovoreno mjesto u zračnoj luci.

Ako se prema vašem mišljenju zrakoplovna tvrtka ili touroperator nisu dovoljno pobrinuli za vas, prvo tse rebate obratiti zrakoplovnu tvrtku ili zračnu luku i tamo se žaliti. Ako ne uspijete postići dogovor, možete podnijeti žalbu državnim ustanovama.

  isprintaj članak