Život bez muke i nereda
Jeste li se sjetili kupiti jeftinu plastičnu foliju i njome zaštititi radnu površinu prilikom rada za koji smatrate da će je dosta zaprljati? Kad završite jedno ...
Pet načina kako pronaći pravog životnog partnera
Postoje razne stvari koje nekome mogu otežati pronalazak srodne duše, počevši od previše zauzetosti poslom, nespojivosti itd. Postoje čak i oni koji su odlučili ...
Kostarika je proglašena najsretnijom zemljom u Latinskoj Americi
Ovo istraživanje mjeri očekivano trajanje života, BDP po stanovniku, doživljaj korupcije, slobodu donošenja odluka, podršku drugih ljudi u teškim vremenima i ve ...
Anketa


NALAZITE SE U > Za osobe s invaliditetom
Treba se prijaviti najkasnije 48 sati prije polaska
Objavljeno: 19.09.2020. 09:15  
Zrakoplovne tvrtke i touroperatori (organizatori putovanja) moraju vam omogućiti let iz ili u europsku zračnu luku
Zrakoplovne tvrtke i touroperatori (organizatori putovanja) moraju vam omogućiti let iz ili u europsku zračnu luku

Sve zračne luke trebaju imati i zahod za osobe s invaliditetom

Ako imate invaliditet ili vam je ograničena pokretljivost, zrakoplovne tvrtke i touroperatori (organizatori putovanja) moraju vam omogućiti let iz ili u europsku zračnu luku. Iznimke se mogu napraviti samo ako to zahtijevaju primjenjivi sigurnosni propisi ili ako postoje tehničke prepreke za prijevoz osoba s invaliditetom ili osoba s smanjenom pokretljivošću. Neki od primjera su: kabina je premala za vaša invalidska kolica ili su vrata zrakoplova preuska.

Zrakoplovna tvrtka ili touroperator moraju se brinuti o vama od dolaska u zračnu luku do polaska bez dodatnih troškova. Zrakoplovne tvrtke moraju vam osigurati besplatnu pomoć i osigurati električna invalidska kolica ili pse pomoćnike.

Kako bi se zračni prijevoznik ili organizator putovanja mogao dobro pripremiti za podršku, trebate se prijaviti kod zrakoplovne tvrtke ili organizatora putovanja najkasnije 48 sati prije polaska. Također biste trebali biti točni u dolasku na dogovoreno mjesto u zračnoj luci.

Ako se prema vašem mišljenju zrakoplovna tvrtka ili touroperator nisu dovoljno pobrinuli za vas, prvo tse rebate obratiti zrakoplovnu tvrtku ili zračnu luku i tamo se žaliti. Ako ne uspijete postići dogovor, možete podnijeti žalbu državnim ustanovama.

  isprintaj članak