4.5.2014. 21:39:00   
U dobroj formi na biciklu

NP Papuk


Svake godine je mukotrpan početak biciklističke sezone. Neovisno o tome vozi li netko bicikl profesionalno ili je samo rekreativac. A da ne govorimo o sjedanju na bicikl samo u doba godišnjeg odmora.

Pravo vrijeme za početak vježbanja i pripreme za vožnju biciklom je bio kraj zime. Ako to niste tada učinili i tek se spremate sjesti na bicikl učinite to polako kako bi prve vožnje bile lakπe, bezbolnije. Ne pretjerujte prvih dana. Vozite polagano i svakodnevno povećavajte relacije. Najbolje je opterećenje nadzirati mjeračem srčane frekvencije. Najdjelotvornije ćete vježbati temeljnu izdržljivost ako gazite pedala s frekvencijom pulsa između 65 i 75 posto najveće srčane frekvencije. Iskustveno pravilo glasi: 220 manje godine starosti. Prema sloganu kondicionih trkača “trčanje bez dahtanja” i biciklisti bi trebali biti u stanju razgovarati sa svojim partnerom tijekom vožnje. Vožnja biciklom i vježbanje na njemu u grupi ugodna je zabava. Profesionalni vozači bickla redovito pričaju za vrijeme vježbanja.

Da miπići ne bi bili jednostrano opterećeni preporučuje se izmjena frekvencije pokretanja pedala. Treba dva dana voziti s visokim prijenosom i malom frekvencijom. Sljedećeg dana treba uključiti nekoliko stupnjeva niže i brže okretati pedale.

Kad ste na taj način poboljšali svoju temeljnu izdržljivost, počnite raditi na svojoj brzini, s umetnutim najvežim brzinama. Jednostavna mogužnost su vožnje najvećom brzinom od naziva mjesta. Pritom potražite na jednoj stazi dvije do tri neuralgične točke, na primjer ploču s imenom mjesta i tu započnite umetnutu najveću brzinu. Tako učite reagirati u utrci na poveÊćanu brzinu suparnika u natjecanju.

Za učinak je važna i prehrana. Treba jesti odmjereno. U zajutrak spadaju  pecivo, kriška kruha od prekrupe i müsli. Priloikom predaha u vožnji uputno je uzeti pecivo sa svježim sirom i pekmezom. Ukoliko poslije vožnje slijedi masaža sve će biti idealno. 


 

Copyright (c) Turistplus
www.turistplus.hr