24.3.2020. 12:20:00   
Sarma - energetski malo skromnije jelo

Sarma

(Količina za sedam osoba):

 

Potrebno:

56 dag nemasnog junećeg mljevenog mesa

2 dag riže

1 jaje

7 listova kiselog kupusa

70 dag rezanog kiselog kupusa

žlicu pirea od rajčica

nekoliko zrna papra

nekoliko listova lovora

soli po želji.

 

Priprema:

U mljeveno meso dodajte očišćenu i opranu rižu, cijelo jaje i sol. Smjesu dobro promiješajte. Odaberite 7 listova kiselog kupusa, smjesu raspodijelite na sedam dijelova i savijte sarme. 

Na dno posude stavite dio sitno rezanog kupusa, poslažite sarme, dodajte nekoliko listova lovora, nekoliko zrna crnog papra te preostali sitnije izrezan kupus. 

U vodi razmutite veliku žlicu pirea od rajčice, podlijte toliko da pokrije kupus, poklopite posudu i kuhajte na laganoj vatri oko dva sata. 

Ukupnu količinu razdijelite u sedam obroka.

Prije posluživanja obroka treba odmjeriti količinu koju ćete podgrijati. Poslužite uz kuhani krumpir (20 dag).

 

Energetska vrijednost po osobi: 567 kJ (135 kcal), što odgovara: 1 jedinica povrće, 2 jedinice meso i zamjene.

 

Recept napisao: dr. Ratimir Kovačević

 

Copyright (c) Turistplus
www.turistplus.hr