25.2.2021. 3:43:00   
Kako se hraniti i biti zdrav

Slikao: Renato Jagustović

Korisno je za djelovanje crijevnih bakterija ako povremeno pojedete male količine nemasnih mliječnih proizvoda (obrani jogurti, kiselo mlijeko, kefir ili sirutka).

 

Jedite što manje: 

- bijelu tjesteninu, krumpir, proizvode od jaja, proizvode od bijelog brašna, patlidžane, rajčicu, papriku, meso i ribu;

- mlijeko i punomasne mliječne proizvode (preporučuju se umjerene količine fermentiranih mliječnih proizvoda koja sadrže vrlo malo mliječne masti);

- prženu hranu (posebno ograničite upotrebu životinjskih masti), kikiriki, orašaste plodove, suho voće sa sumporom, banane (posebno ako su umjetno dozorile ili su nedovoljno zrele), hranu koja sadrži više masti i brašna, umjetni ili pravi šećer. 

Jedenje ove hrane usporava metabolizam i stvara naslage na sluznici gastrointestinalnog trakta (potez od usta do čmara koji uključuje sve organe probavnog sustava), a poremećeni metabolizam ometa rad imunološkog sustava i uzrokuje oticanje limfnih čvorova.

Korisno je za djelovanje crijevnih bakterija ako povremeno pojedete male količine nemasnih mliječnih proizvoda (obrani jogurti, kiselo mlijeko, kefir ili sirutka).

 

Copyright (c) Turistplus
www.turistplus.hr