24.3.2021. 12:32:00   
Valamar predstavio Places by Valamar - novi lifestyle brend

Slika: Valamar

Valamar je stvorio novi lifestyle brend (robnu marku načina života) pod nazivom [Places] by Valamar, namijenjen gostima koji traže slobodu izbora, suvremeni izgled i izvorni doživljaj odredišta uz puno poštovanje prema prirodi i okruženju. Lifestyle hoteli posljednjih su godina trend u svjetskom hotelijerstvu jer su usmjereni prema stvaranju jedinstvenog iskustva boravka i pomicanju granice tradicionalnog poimanja hotelijerstva. Lifestyle hoteli u žarište stavljaju jedinstveni doživljaj i izvornu uslugu, odnosno prikaz onoga što je najvrednije u odredištu i na taj način privlače suvremene putnike, prvenstveno „milenijalace", koji posebno vrednuju jedinstvena iskustva, susrete s ljudima sa sličnim sklonostima, namirnice za jela iz prirodnog uzgoja, te očuvanje prirode i ekološku održivost.  

Prvi Valamar hotel pod novim brendom bit će Hvar (Placeshotel) by Valamar u Starom Gradu na Hvaru (bivši hotel Lavanda) u čije preuređenje će biti uloženo ukupno oko 53 milijuna kuna, a prema sadašnjim planovima otvorit će ga se sredinom svibnja.

Jedna od značajnijih posebnosti ovog hotela je (Placesflex) ponuda koja gostima pruža potpunu slobodu uživanja u restoranskoj ponudi u onom ritmu koji im najviše odgovara. Ukoliko su iz bilo kojeg razloga propustili ručak ili večeru - 25 eura svog dnevnog kredita mogu iskoristiti u restoranu ili hotelskim barovima. Ono što ne potroše taj dan mogu, po želji, prebacivati u idući. Gostima će pažnju privući i bazenski kompleks, koji u ovom hotelu postaje i središte dnevne zabave uz glazbu uživo mjesnih grupa i DJ-eva koja se nastavlja i nakon zalaska sunca. Hotel ima 179 soba koje predstavljaju spoj sredozemne tradicije i suvremenog izgleda. Sve su opremljene krevetima s madracima vrhunske kvalitete, a imaju i smart TV, superbrzi Wi-Fi, klimatizaciju i sve ostalo za odmor iz snova. Udobnosti će pridonijeti i sloboda bezgotovinskog plaćanja narukvicom te beskontaktni check-in.

„Valamar s uvođenjem brenda (Places) nastavlja pratiti najnovije pravce u hotelijerstvu. Riječ je o hotelskom konceptu namijenjenom prvenstveno milenijalcima, mladim profesionalcima i onima koji se prepoznaju u posebnim vrijednostma načina života koje (Places) nudi. Za Hvar (Placeshotel) najvažnija će biti gosti iz Velike Britanije, Sjedinjenih Država, Njemačke i Austrije, te, prirodno, iz Hrvatske. Hvar je odredište koja se uspješno smjestilo u tržišnim segmentima mlađih, opuštenih i istovremeno iskustveno i ekološki osvještenih ljudi. Upravo zato smo Hvar izabrali kao idealno mjesto za lansiranje našeg novog brenda od kojeg imamo velika očekivanja u budućnosti. U narednom razdoblju predviđamo otvaranje još nekoliko hotela pod Places) robnom markom” – istaknuo je Davor Brenko, potpredsjednik Valamar Riviere za prodaju i marketing.

 

Copyright (c) Turistplus
www.turistplus.hr